Stop.Shop. w Mławie
Stop.Shop. w Mławie

Stop.Shop. – marka Immofinanz Group dla parków handlowych zlokalizowanych w Europie Centralnej, kontynuuje swoją ekspansję. Potwierdzeniem tego jest otwarcie już 45-ego Stop.Shop.-u, które miało miejsce w Mławie. Park handlowy firmy wyróżnia się tym, że jest to pierwsza tego typu samodzielna inwestycja deweloperska austriackiej spółki.

– Polska jest doskonałym przykładem uzasadniającym słuszność  naszego skoncentrowania się na rozwijaniu sieci parków handlowych Stop.Shop. Dobre funkcjonowanie naszego pierwszego polskiego  parku w Legnicy, pokazuje atrakcyjność lokalnego rynku nieruchomości handlowych i stanowi dla nas dowód, że obraliśmy właściwy kurs dla tego segmentu – mówi Eduard Zehetner, prezes Immofinanz Group. – Warto dodać, że kolejny Stop.Shop. zostanie otwarty, tym razem w Kętrzynie, już w pierwszej połowie 2014 roku.

Nowo otwarty mławski Stop.Shop. o łącznej powierzchni 2,6 tys. mkw., zlokalizowany jest przy ul. Piłsudskiego – obok supermarketu Kaufland. Swoim zasięgiem obejmuje on ponad 85 tys. mieszkańców (w założeniu około 30 minut czasu jazdy). Dobór najemców objął zarówno międzynarodowe, jak i krajowe marki handlowe. Pierwsi najemcy, którzy już otworzyli swoje sklepy, to m.in. Media Expert, Martes Sport czy Rossmann. Aktualnie poziom komercjalizacji Stop.Shop.-u w Mławie wynosi 70 proc. Dodatkowo na początku grudnia otwarty zostanie sklep sieci odzieżowej Kik, a negocjacje z kilkoma innymi znanymi markami są w toku.

Koncepcja marki Stop.Shop. bazuje na parkach handlowych położonych w małej odległości od głównych skupisk ludności  liczacych od 30 tys. do 150 tys. mieszkańców. Powierzchnie pod wynajem wahają się od 2,5 tys. mkw. do 15 tys. mkw. Stop.Shop.-y oferują swoim gościom także parkingi, Na portfel nieruchomości typu Stop.Shop. należących do Immofinanz aktualnie składa się 45 parków handlowych w 6 krajach.