Mohito: debiut sklepu internetowego na początku 2014

Kolekcja Mohito

Kolekcja Mohito

Firma LPP właściciel marki modowej Mohito o planach stworzenia sklepu internetowego informował już kilka miesięcy temu. Nowa platforma miała ruszyć jeszcze w tym roku. Teraz wiadomo, że sklep on-line będzie dostępny w przyszłym roku.

– Jeśli chodzi o termin otwarcia sklepu internetowego Mohito, to początek roku 2014 jest realny – poinformowała redakcję Retailnet Magdalena Stefańska-Lotkowska, reprezentująca spółkę LPP SA.

LPP, jak już informowaliśmy, ostatnio uruchomiła sklep internetowy swojej najnowszej marki Sinsay. Wówczas twierdzono także, że na tej samej platformie i w podobnym terminie ruszy sprzedaż on-line dla marki Mohito. Grupa odzieżowa zdecydowała się jednak przesunąć premierę otwarcia sklepu internetowego. Szczegóły nie są jednak znane. Spółka nie podaje dokładnej daty uruchomienia serwisu i nie przekazuje informacji o aktualnym stanie przygotowań do otwarcia.

Wiadomo jedynie, że sklep internetowy marki Mohito zostanie uruchomiony na tej samej, nowoczesnej platformie, która obsługuje sklep online brandu Sinsay i Reserved. Jak sprawdziliśmy, oba sklepy działają na oprogramowaniu Magento (otwarte oprogramowanie sklepu internetowego, udostępniane na licencji Open Software License).

Obecnie strona internetowa mohito.pl jest zintegrowana z serwisami Facebook, Instagram i Pinterest. Ponadto na stronie oprócz kolekcji ubrań znajdziemy firmowego bloga aktualizowanego co kilka dni. Spółka wysyła także kilka razy w miesiącu newsletter do swoich subskrybentów.

Obecnie w ramach sieci Mohito działa około 200 sklepów. W III kwartale 2013 roku w salonach sieci zrealizowano sprzedaż w wysokości 122 mln zł.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016