Kakadu: realizacja projektu sklepów agencyjnych

Sklep Kakadu

Sklep Kakadu, Kakadu

W ramach sieci sklepów zoologicznych Kakadu działa 40 sklepów stacjonarnych. Obecnie spółka intensywnie realizuje rozpoczęty we wrześniu 2013 roku projekt sklepów agencyjnych

– W ostatnim czasie otworzyliśmy sklepy w CH Plaza w Sosnowcu i Poznań City Center. Obecnie prowadzimy już kilkanaście rozmów z potencjalnymi partnerami i agentami, a kilka z nich jest na etapie końcowym – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Filipczyk, prezes zarządu Kakadu sp. z o.o.

Spółka oferuje prowadzenie sklepu zoologicznego w oparciu o logo znanej na polskim rynku marki Kakadu. Propozycja współpracy, jak poinformował zarząd, kierowana jest do wszystkich, którym nieobce są słowa sklep, handel czy branża zoologiczna – zarówno do przedsiębiorców, którzy już mają sklep działający w tej właśnie lub innej branży, jak i do tych, którzy chcieliby wygospodarować miejsce na taką placówkę w swojej przychodni lub gabinecie weterynaryjnym.

Kakadu dostarcza swoim partnerom niezbędnej wiedzy handlowej na temat trendów rynkowych oraz produktów, dzieląc się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem handlowym, które zdobyła, działając na rynku od 2000 roku i otwierając w tym czasie blisko 40 sklepów. Agent prowadzący sklep sieci otrzymuje od specjalistów firmy zarówno kompleksowe wsparcie i doradztwo na starcie, jak i wszechstronną pomoc w czasie prowadzenia sklepu.

– Przedsiębiorcy, podejmujący współpracę, mogą liczyć na zaplecze logistyczne, marketing, system i obsługę IT, doradztwo z zakresu zarządzania kategorią i ekspozycji towaru. Dodatkową pomocą są szkolenia przygotowujące do prowadzenia dochodowego biznesu. Bardzo ważna jest dostępność szerokiej oferty asortymentowej – od najpopularniejszych marek stanowiących „must have” kategorii, przez cieszące się dużym zainteresowaniem konsumentów produkty marki własnej, po ekskluzywne marki dostępne jedynie w sklepach Kakadu. Co więcej, w placówkach sieci regularnie organizowane są promocje, podczas których zagwarantowana jest szeroka oferta produktowa oraz wsparcie w postaci materiałów reklamowych i różnego rodzaju działań aktywujących sprzedaż – mówi Marcin Stankowski, Marketing & e-Commerce Manager w Kakadu.

Więcej o możliwości współpracy z siecią Kakadu w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016