Galeria Emka liczy klientów

Galeria Emka

Galeria Emka, która w ostatnim czasie prowadzi rekomercjalizację i rewitalizację, powierzyła liczenie swoich klientów firmie Reveal Systems – dostawcy zintegrowanych systemów zarządzających dedykowanych galeriom handlowym i sieciom sklepów

Jak pokazują ostanie wyniki zanotowane przez Reveal, wymiana systemu liczenia w Galerii Emka znacząco wpłynęła na precyzję i rzetelność mierzenia odwiedzin a co za tym idzie – na wyniki galerii. Odwiedzalność w porównaniu rok do roku wzrosła przeciętnie o 3,5 tys. klientów dziennie. Fakt ten jest tym bardziej wart odnotowania, iż przeciętna rzeczywista dzienna odwiedzalność waha się na poziomie 10–11 tysięcy odwiedzających.

– Podjęcie decyzji o zainstalowaniu zupełnie nowego systemu liczenia okazało się przełomowym wydarzeniem w jedenastoletniej historii naszego centrum. Okazało się, że w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku odwiedza nas ponad 30 proc. więcej klientów, niż wskazywały poprzednie liczniki, używane z drobnymi modyfikacjami od 2002 roku. System Liczenia Reveal pozwala na bardzo precyzyjne odczyty i dostarcza solidne, funkcjonalne raporty odwiedzin. Jesteśmy zbudowani możliwościami tego nowoczesnego systemu i żałujemy, że zdecydowaliśmy się na jego zastosowanie w naszym centrum dopiero teraz – mówi Wiesława Barzycka dyrektor ds. marketingu

Reveal Systems zainstalował w Galerii Emka rozwiązanie o nazwie Fast–Track. Projektując system, użył technologii GSM oraz kamer termicznych. Część integralną stanowi rozbudowany system raportujący i analizujący dane Asset- Track. Co ważne, system można w pełni dostosować do wymagań klienta, dodając spersonalizowane raporty oraz informacje o odbywających się akcjach promocyjnych i eventach na terenie obiektu. Wszystkie dane, także historyczne, dostępne są przez przeglądarkę internetową już po zalogowaniu. Fast-Track umożliwia sprawdzenie, w jakich okresach czasu centrum/sklep cieszy się największą popularnością, jak długo klienci przebywają w danym miejscu, czy przekłada się to na dokonywanie zakupu oraz jakie inne czynniki wpływają na odwiedzalność i efektywność działań marketingowych.

W Galerii Emka na powierzchni 22 tys. mkw. znajduje się ponad 100 lokali handlowych, usługowych, gastronomicznych i rozrywkowych. Wiodące marki to RTV Euro AGD, Reserved, Rossmann, Sephora, Empik, Tchibo, Camaieu, Yes, Monnari, Vistula. W obiekcie znajduje się 18 punktów usługowych, salon zabaw dla dzieci, szkoła tańca, szkoła języków obcych i siedem lokali gastronomicznych, w tym kawiarnie i restauracje. Do dyspozycji klientów pozostaje także 550 miejsc parkingowych.

Z systemu liczenia klientów Fast-Track korzystają m.in.: CH Stary Browar, Silesia City Center, Bonarka City Center, Galeria Mokotów, CH Złote Tarasy, Outlet Fashion House, Ptak Outlet, Poznań City Center, sieć sklepów Kakadu i wiele innych. Reveal prowadzi także Index odwiedzalności dla polskich centrów handlowych, w którym udział bierze ponad 40 obiektów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016