SCF 2014: Łukasz Orzechowski z H&M wśród najlepszych managerów

Łukasz Orzechowski, H&M

6 lutego 2014 roku w warszawskim hotelu Hilton podczas Shopping Center Forum 2014 Winter Edition poznamy zwycięzcę nagrody SCF Retailers Awards 2014 w kategorii The Best Manager of the Year 2014. Jednym z nominowanych do tej nagrody jest Łukasz Orzechowski, lease manager H&M Hennes and Mauritz Sp. z o.o.

– W mojej codziennej pracy zajmuję się zarówno rozwojem naszej marki przez pozyskiwanie nowych lokalizacji, jak również czynnym udziałem w zarządzaniu istniejącym portfolio firmy na rynku polskim. Ponadto, jako marka obecna w kraju od 10 lat, wkroczyliśmy w fazę dojrzałości rynkowej, co wiąże się z rosnącą liczbą renegocjacji związanych z optymalizacją operacyjną naszych salonów – mówi w rozmowie z Retailnet Łukasz Orzechowski.

– Moja praca polega przede wszystkim na doskonałym rozumieniu specyfiki branży modowej w powiązaniu z rynkiem nieruchomości komercyjnych oraz aspektów technicznych związanych z podejmowanymi przez nas inwestycjami. Praca na stanowisku lease managera 21. najbardziej rozpoznawanej marki świata wymaga dobrej organizacji własnego czasu, koordynacji działań oraz ciągłego weryfikowania priorytetów nadanych konkurującym ze sobą zadaniom. Nieodzowną cechą osoby zajmującej się najmem jest, w moim odczuciu, zapał do prowadzenia wielopłaszczyznowych rozmów (komercyjnych, traktujących o aspektach technicznych i in.) oraz negocjowania w warunkach presji czasu. Nieodzowna jest także otwartość w podejściu do rozwiązywanych problemów i umiejętność znajdowania alternatyw – dodaje.

Łukasz Orzechowski urodził się w 1981 roku. W latach 2000–2005 studiował na SGGW na Wydziale Zarządzania, specjalizacja – zarządzanie strategiczne. Od 2008 roku do chwili obecnej jest zatrudniony w H&M na stanowisku lease managera odpowiedzialnego za rynek polski.

Jury w składzie: Magdalena Frątczak, dyrektor CBRE; Klaudia Woźniak, dyrektor Colliers International; Ewa Ściubidło, Associate Director BOIG; Renata Kusznierska, DTZ; Piotr Kaszyński, Partner Cushman & Wakefield Polska; Mariusz Czerwiak, Associate Director Retail Agency Poland Jones Lang LaSalle; Maciej Celmer, dyrektor działu powierzchni handlowych Mallson, nominowało następujących kandydatów: Donat Ciepłuch, CCC; Andrzej Czarnecki, RTV Euro AGD; Wojciech Normand, Deichmann; Łukasz Orzechowski, H&M i Piotr Zieliński, Rossmann. Więcej informacji o SCF 2014 WE znajduje się na stronie scf2014winter.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016