Sephora planuje otwarcie sklepu online w Polsce w 2014

Sephora DH Junior

Sephora DH Junior

Firma Sephora Polska pracuje nad polskim, długo oczekiwanym przez klientów sklepem internetowym. Gilles Dougoud, dyrektor generalny Sephora Polska, w rozmowie z redakcją Retailnet zapewnił, że prace nad powstaniem e-sklepu są na zaawansowanym etapie

– Sprzedaż wielokanałowa to absolutnie część naszej strategii. Warto wspomnieć, że sklep internetowy Sephora w USA uznany został za jeden z najlepszych sklepów internetowych na świecie. Korzystając z doświadczenia, jakie daje fakt, że jesteśmy firmą prawdziwie globalną, przygotowujemy się bardzo intensywnie do otwarcia sklepu internetowego Sephora w pierwszej połowie 2014 roku – prace cały czas trwają – mówi w rozmowie z Retailnet Gilles Dougoud, dyrektor generalny Sephora Polska.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.

Obecnie Sephora prowadzi blisko 1800 perfumerii na całym świecie, w tym 92 w Polsce. Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych największych miast.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki, jak m.in.: Moët & Chandon, Dom Pérignon, Krug, Ruinart, Hennessy, Vodka Belvedere. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh).

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska