SCF 2014: Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann Obuwie, wśród najlepszych managerów

Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie

Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann-Obuwie

6 lutego 2014 roku w warszawskim hotelu Hilton podczas Shopping Center Forum 2014 Winter Edition poznamy zwycięzcę nagrody SCF Retailers Awards 2014 w kategorii The Best Manager of the Year 2014. Jednym z nominowanych do tej nagrody jest Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann Obuwie sp. z o.o.

Wojciech Normand jest prawnikiem, absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego.  W latach 1992–2004 był partnerem w Kancelarii Radców Prawnych Kołodziej, Pinkosz i Partnerzy.  Specjalizuje się w prawie podatkowym.  Od 2004 roku pracuje w Deichmann Obuwie sp. z o.o., polskiej spółce córce Grupy Deichmann, początkowo jako wewnętrzny prawnik spółki, następnie prokurent zarządu odpowiedzialny również za rozwój spółki, a od 2007 roku – wiceprezes zarządu odpowiedzialny za część administracyjną przedsiębiorstwa, w tym m.in finanse, inwestycje oraz rozwój sieci sklepów.  Jest też członkiem zarządu również w innych spółkach grupy Deichamnn – UAB Deichmann Avalyne (Litwa) i Deichmann Logistik Polska sp. z o.o.

–  Wykonywana przeze mnie praca wymaga nieustannego podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych doświadczeń – zarówno z szacunku dla współpracowników i partnerów biznesowych, jak i we własnym, dobrze pojętym interesie. Wyżej wymienieni są najczęściej wysokiej klasy profesjonalistami, którzy świetnie wyczuwają poziom kompetencji po przeciwnej stronie biurka bądź stołu negocjacyjnego.  Ponieważ biznes nieruchomości jest również biznesem międzyludzkich relacji, więc w pracy przydaje się ewidentnie podwyższony poziom empatii. A ja bardzo lubię ludzi – mówi Wojciech Normand.

Spółka Deichmann planuje wydawać na ekspansję w Polsce około 20 mln zł rocznie. Zarząd spółki zapowiedział, że w ciągu najbliższych pięciu lat na polskim rynku pojawi się około 75 nowych salonów sprzedaży. 2013 rok spółka chce zakończyć z liczbą ponad 230 salonów. Średnia powierzchnia otwieranych punktów wynosi ok. 450 mkw. Spółka prowadzi również sprzedaż w sklepie internetowym www.deichmann.com.

Jury w składzie: Magdalena Frątczak, dyrektor CBRE; Klaudia Woźniak, dyrektor Colliers International; Ewa Ściubidło, Associate Director BOIG; Renata Kusznierska, DTZ; Piotr Kaszyński, Partner Cushman & Wakefield Polska; Mariusz Czerwiak, Associate Director Retail Agency Poland Jones Lang LaSalle; Maciej Celmer, dyrektor działu powierzchni handlowych Mallson, nominowało następujących kandydatów: Donat Ciepłuch, CCC; Andrzej Czarnecki, RTV Euro AGD; Wojciech Normand, Deichmann; Łukasz Orzechowski, H&M i Piotr Zieliński, Rossmann. Więcej informacji o SCF 2014 WE znajduje się na stronie scf2014winter.retailnet.pl.

Reklama

Galeria Jurajska