Kampania Mohito
Kampania Mohito

Zarząd spółki LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2013 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA wyniosły około 351 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2012 roku o około 43 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 61 proc. i była wyższa o ok. 1 punkt procentowy od zrealizowanej w listopadzie roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń– listopad 2013 roku wyniosła ok. 3,585 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 28 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego – podano w komunikacie.

Kampania Reserved
Kampania Reserved

W III kwartale 2013 roku powierzchnia sieci sklepów wzrosła o 19,7 tys. mkw. Na koniec III kw. 2013 roku GK LPP SA dysponowała 1213 sklepami o łącznej powierzchni 516,6 tys. mkw.

W III kwartale 2013 roku w salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokości 544 mln zł., natomiast w placówkach Cropp Town – 193 mln zł. Sprzedaż zrealizowana w III kwartale w sklepach House wyniosła 145 mln zł., w sklepach Mohito 122 mln zł., zaś w salonach nowej marki Sinsay 22 mln zł.