P&V: plan ekspansji na polskim rynku

Salon P&V

Marka P&V – Potis & Verso – powstała w Polsce i istnieje od ponad 15 lat. Brand oferuje odzież klasy premium dla kobiet. Firma P and V sp. z o.o., do której należy marka, rozpoczęła jej ekspansję od zagranicy. Odzież P&V jest dostępna między innymi w Rosji, na Ukrainie, w Niemczech, Kazachstanie czy Włoszech. Produkty brandu sprzedawane są zarówno we franczyzowych sklepach monobrandowych, jak również multibrandowych

Spółka w tym roku zdecydowała się na otwarcie pierwszego regularnego sklepu w swoim rodzimym kraju. Salon P&V znalazł się na pierwszym poziomie Centrum Handlowego Plac Unii w Warszawie, w otoczeniu takich marek, jak Joanna Klimas, Muses czy Vistula/Wólczanka. Sklep zajmuje powierzchnię mierzącą 77 mkw.

W rozmowie z redakcją Retailnet prezes Potis & Verso zapowiada dalszą ekspansję marki w Polsce.

– Mamy już opracowaną strategię zarówno marketingową, jak i ekspansji w Polsce. Planujemy otwarcie kolejnych kilku salonów P&V w centrach handlowych największych miast wojewódzkich. Wszystkie kolejne salony marki będą mierzyć około 100 mkw. Także w 2014 roku chcemy rozpocząć sprzedaż naszych produktów za pośrednictwem sklepu internetowego – mówi w rozmowie z Retailnet Pavel Scura, właściciel P and V sp. z o.o.

Obecnie produkty marki P&V sprzedawane są w około 300 salonach na terenie kilku państw europejskich. Głównie są to sklepy multibrandowe oferujące odzież premium dla kobiet. Odzież przeznaczona jest dla kobiet szukających w modzie eleganckich projektów, łączących klasykę z nowoczesnymi krojami. W swoich kolekcjach firma korzysta ze szlachetnych tkanin – naturalnego jedwabiu, różnego typu gatunków wełny czy skóry naturalnej. Firma współpracuje ze światowymi dostawcami z Włoch, Francji, Japonii i Niemiec.

Klientki w kolekcjach P&V mogą znaleźć m.in.: sukienki, spódnice, spodnie, żakiety, bluzki, płaszcze czy kurtki.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska