Intersport
Intersport

Zarząd spółki Intersport Polska SA poinformował, że łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2013 roku wyniosły 17 049 tys. zł i były wyższe o 20,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było: 14 184 tys. zł)

Narastająco od stycznia do listopada 2013 roku spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 192 294 tys. zł, czyli o 5,5 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było: 203 407 tys. zł, w tym 13 323 tys. zł z dodatkowej sprzedaży produktów Euro).

Jak już informowaliśmy, w III kwartale 2013 roku spółka Intersport Polska SA wypracowała porównywalne przychody ze sprzedaży towarów i usług oraz zmniejszyła stratę brutto o 29 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku.

Narastająco, od stycznia do września 2013 roku, spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 159 860 tys. zł, czyli o 8,8 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było: 175 260 tys. zł, w tym 13 323 tys. zł z dodatkowej sprzedaży licencjonowanych produktów UEFA Euro 2012).

Intersport Polska SA obchodzi w 2013 roku jubileusz 25-lecia działalności firmy na polskim rynku artykułów sportowych. Spółka (dawniej: Maks Sport) posiada w 21 miastach 32 salony. Łączna powierzchnia sklepów przekracza 34 tys. mkw.