Otwarcie Galerii Karuzela

4 grudnia 2013 roku została otwarta Galeria Karuzela. Obiekt handlowy o powierzchni 6,4 tys. mkw.  zlokalizowany jest w Centrum Wodzisławia Śląskiego, przy skrzyżowaniu ulic Witosa i Targowej. Obiekt znajduje się w zasięgu około 156 tys. mieszkańców miasta oraz okolic

– Galeria Karuzela to odpowiednia oferta handlowo-usługowa, którą stworzyliśmy zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców. Ogromna frekwencja na otwarciu świadczy o tym, iż bardzo dobrze dopasowaliśmy mix najemców i zainteresowaliśmy ofertą klientów. Jesteśmy przekonani, że ten obiekt zagości na stałe w świadomości mieszkańców i będzie przystankiem zakupowym dla nich – mówi Alina Pękalska z firmy Retail Concept, która w pełni skomercjalizowała galerię.

Obiekt jest skomercjalizowany w 98 proc. Głównymi najemcami Galerii Karuzela są Polomarket, Martes Sport, Rossmann, RTV Euro AGD, Pepco, Deichmann i Euro Apteka oraz sklepy sieci LPP: Reserved, Sinsay, Cropp, House i Mohito. Do dyspozycji klientów będzie około 220 miejsc parkingowych.

Komercjalizacją Galerii Karuzela zajmuje się firma Retail Concept, specjalizująca  się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski.

Karuzela Parki to małe obiekty w formule parków handlowych zlokalizowane w centralnym punkcie miasta lub dzielnicy. Koncept tych centrów opiera się na pięciu filarach: codziennych zakupach, łatwym dostępie dla niezmotoryzowanych klientów, popularnych produktach dostępnych blisko domu i silnym sklepie spożywczym. Wielkość obiektów wahać się będzie od 4 tys. do 8 tys. mkw. Koncepcja doboru najemców została przygotowana przez firmę Retail Concept, która jest także wyłącznym agentem komercjalizującym wszystkie Karuzela Parki.