Lokalny przedsiębiorca w Galerii Warmińskiej

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

Znana w Olsztynie Piekarnia Tyrolska dołącza do grona najemców Galerii Warmińskiej. – To ukłon w stronę regionalnego biznesu. Lokalni przedsiębiorcy, doskonale orientujący się miejscowym rynku, są istotnym elementem naszego projektu – podkreśla Mariusz Kowalczyk, Leasing Director w spółce Libra Project, zajmującej się komercjalizacją Galerii Warmińskiej

Oferta produktowa Piekarni Tyrolskiej obejmuje produkty piekarnicze i cukiernicze. Firma sukcesywnie łączy nowoczesną technologię z tradycyjnymi metodami wypieku. Wszystkie produkty sygnowane marką Piekarni Tyrolskiej powstają tylko i wyłącznie na naturalnym zakwasie. Działalność rozpoczynająca się od niewielkiej siedziby, skromnego personelu i jednego małego pieca, w ciągu ponaddwudziestoletniego funkcjonowania zaowocowała ponad stoma punktami sprzedaży w województwie warmińsko – mazurskim i nie tylko. Marka w ciągu kilku najbliższych lat planuje dalszą ekspansję terytorialną. Jeden z kolejnych punktów powstanie w Galerii Warmińskiej. – Uważamy, że obiekt będzie najciekawszym, najnowocześniejszym  i najbardziej rozpoznawalnym centrum handlowo-rozrywkowym w województwie, przez co nie może nas tu zabraknąć.  Dodatkowo interesuje nas modyfikacja sposobu prowadzenia naszych punktów sprzedaży, a także wprowadzenie jeszcze szerszego wachlarza oferowanych produktów. Galeria Warmińska jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie tych zmian – tak podpisane umowy najmu komentuje Jarosław Goszczycki, właściciel Piekarni Tyrolskiej. Punkt sprzedażowy olsztyńskiej marki zajmie powierzchnię 50 mkw. – Ściągając do Olsztyna handlowych gigantów z Polski i Europy, którzy w większości otworzą swoje jedyne salony w regionie, nie zapominamy o lokalnych przedsiębiorcach. Piekarnia Tyrolska jest obrazowym przykładem miejscowego biznesu, który poprzez lata wykreował znaną i cenioną markę – dodaje Mariusz Kowalczyk.

Piekarnia Tyrolska to nie jedyny  brand, z którym umowę najmu podpisała spółka Libra Project.  Wiadomo, że w Galerii Warmińskiej pojawią się trzy kolejne marki. Pierwsza z nich to Orange – drugi co do wielkości operator komórkowy w Polsce.  Międzynarodowy brand usług telekomunikacyjnych, należący do France Telecom, na polskim rynku zaistniał w 2005 roku za sprawą PTK Centertel, zastępując markę Idea. Orange świadczy usługi w 35 krajach świata dla 147 mln klientów, w tym blisko 15 mln Polaków. Swój punkt w Galerii Warmińskiej otworzy również Kolporter – największy dystrybutor prasy w Polsce, posiadający ponad 950 salonów. Kolporter opiera swoją działalność także na dystrybucji towarów FMCG (czyli produktów szybkorotujących), oferując przy tym obsługę punktów handlowych. Dodatkowo spółka może się pochwalić  największą w kraju  siecią terminali pre-paid, zlokalizowaną w sklepach detalicznych. Trzecia z marek to Jean Louis David – stworzona w latach 60. w Paryżu oraz nazwana na cześć swojego twórcy.  Jean Louis David to nie tylko ekskluzywna pielęgnacja włosów z użyciem najlepszych kosmetyków – to także profesjonalne i indywidualne doradztwo oraz kreowanie trendów. Obecnie sieć liczy ponad 1000 salonów, co daje jej pierwsze miejsce wśród sieci fryzjerskich w Europie i drugie na świecie.

Piekarnia Tyrolska, Orange, Kolporter oraz Jean Louis David dołączą do multibranżowego składu najemców Galerii Warmińskiej, których reprezentują m.in.: Sinsay, Mohito, House, Cropp, Reserved, Zara, Zara Home, H&M, Oysho, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Adidas, Reebok,, Big Star, Camaieu, Bijou Brigitte, Heavy Duty, Lavard, Levi’s, Neckermann, Nike, Orsay, Paryżanka, Airfield Cambio, Apart, Eleganteria, Rtv Euro Agd, Smyk, Sephora oraz Rossmann. Brandy spożywcze, obok Piekarni Tyrolskiej,  reprezentować będą m.in. Piotr i Paweł oraz Krakowski Kredens.  Do dyspozycji klientów zostanie oddana dodatkowo duża strefa z lokalami gastronomicznymi, 9-salowe Multikino oraz 1,2 tys. miejsc parkingowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016