Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej

Galeria Katowicka wykorzystała technologię „rozszerzonej rzeczywistości” (z ang. „augmented reality” – AR) w specjalnie stworzonej aplikacji na urządzenia mobilne

Augmented reality to technologia łącząca świat rzeczywisty z cyfrowym, pozwalająca m.in. za pomocą kamery i żyroskopu wyświetlić na ekranie urządzenia mobilnego połączenie grafiki, w przypadku aplikacji Galerii Katowickiej 3D, z konkretnymi obiektami ze świata rzeczywistego.

– Postanowiliśmy przygotować aplikację wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości, aby klimatyczny, przedświąteczny czas był dla każdego z nas jeszcze bardziej radosny. Zachęcamy do pobrania aplikacji i zabawy z bohaterami naszej bajki oraz wysyłania świątecznych kartek – niech magia świąt, dzięki cyfrowej technologii, panuje w świecie rzeczywistym – mówi Agnieszka Jurkiewicz, Marketing & PR Manager Galerii Katowickiej.

Nową aplikację zatytułowaną „Święta Marzeń” postanowiono zaprezentować w związku ze zbliżającymi się świętami.  Aplikacja łączy świat realny oraz rzeczywistość wirtualną. Interaktywnie w czasie rzeczywistym pozwala m.in. na robienie zdjęć z bohaterami animowanej historii oraz tworzenie świątecznych kartek.

Aplikacja Galerii Katowickiej pozwala też na wykonanie indywidualnej świątecznej kartki i rozesłania jej do najbliższych za pośrednictwem poczty internetowej lub portalu społecznościowego Facebook.

Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej
Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej

Aplikacja „Święta Marzeń” dostępna jest na dwóch największych i najbardziej popularnych platformach iOS i Android. Bezpłatnie można ją pobrać ze sklepów Appstore i PlayMarket – wystarczy do wyszukiwarki wpisać hasła: Galeria Katowicka lub Święta Marzeń, lub skorzystać z następujących adresów:

https://itunes.apple.com/pl/app/swieta-marzen/id739234329

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ideabox.gk.christmascards

Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia handlowa obiektu wynosi 53 tys. mkw., na której znajduje się ponad 250 lokali i punktów handlowych. Do dyspozycji klientów został oddany dwupoziomowy podziemny parking dla 1,2 tys. samochodów.

Inwestorami projektu są Neinver Polska, PKP SA i Meyer Bergman. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield.