Gerard Mikina, Avans
Gerard Mikina, Avans

Avans, marka branży Multimedia/RTV/AGD, sukcesywnie powiększa sieć sprzedaży detalicznej w całym kraju. Od początku listopada 2013 roku sieć powiększyła się o siedem nowych elektromarketów. Plany na rok 2014 to kilkadziesiąt nowych lokalizacji w całej Polsce

W ostatnim czasie do miast, w których funkcjonuje elektromarket Avans, dołączyło siedem nowych lokalizacji. Od początku listopada elektromarkety Avans otwarto w Brzegu Dolnym, Gorzowie Wielkopolskim, Łomiankach, Ropczycach, Kole, Nysie i Będzinie. Jeszcze w grudniu otwarte zostaną również elektromarkety w Nowym Tomyślu i Limanowej.

– Koniec roku to dla nas czas intensywnego przyrostu liczby sklepów. W nadchodzącym roku zamierzamy kontynuować dynamiczną ekspansję sieci Avans i już dzisiaj wiemy, że w 2014 roku otworzymy co najmniej kilkadziesiąt nowych elektromarketów – mówi Gerard Mikina, dyrektor Pionu Inwestycji sieci Avans.

Właściciele sieci planują intensywny przyrost liczby sklepów marki Avans na terenie całego kraju. Celem sieci Avans jest obecność w najatrakcyjniejszych lokalizacjach we wszystkich regionach. Spółka Avans otwiera swoje sklepy w retail parkach, galeriach handlowych, a także jako obiekty wolnostojące.

Elektromarkety Avans oferują pełen asortyment sprzętu Multimedia/RTV/AGD oraz szereg usług dodatkowych. Avans stawia na nowoczesne formy ekspozycji, bogactwo wyboru, najwyższą jakość sprzętu, a także doradztwo konsultantów handlowych.

Obecnie sieć stanowi ponad 250 elektromarketów własnych oraz sklep internetowy www.avans.pl.