Atrium Felicity z nowymi markami

Wizualizacja Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity

Dwie kolejne marki otworzą swoje salony w lubelskim centrum handlowym Atrium Felicity. Lancerto i Erbil Kebab zajmą łącznie ponad 170 mkw. powierzchni. Otwarcie centrum planowane jest w marcu 2014 roku

Do ostatnio podpisanych umów najmu z sieciami Taranko i Pierre Cardin dołącza marka Lancerto, która zajmie ponad 130 mkw. powierzchni centrum. Kolekcje tej marki to propozycja dla mężczyzn.

Atrium Felicity będzie nie tylko miejscem zakupów, ale również spędzania wolnego czasu. Stąd zaplanowano rozbudowaną strefę kawiarni i restauracji na powierzchni blisko 2 tys. mkw. Do grona najemców dołączył Erbil Kebab, który zajmie ponad 40 mkw. powierzchni centrum i uzupełni ofertę gastronomiczną Atrium Felicity.

Klienci Atrium Felicity będą mogli również skorzystać z restauracji i kawiarni takich sieci, jak Pizza Dominium, Ichiban Sushi, Ichiban Wok, Restauracji Cleopatra, Olimp, KFC, w lodziarni Grycan, w La Piazza – Bar Cafe Gelateria, Cukierni Sowa (Cukiernia Ambasador), You & Me Caffe, i w punkcie RedBerry.

Ponadto w Atrium Felicity salony otworzą m.in. takie marki, jak H&M, Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti, C&A czy wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger. W Atrium Felicity znajdzie się również pierwszy w regionie hipermarket Auchan (20 tys. mkw. powierzchni), a także market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin (12,5 tys. mkw. powierzchni) i market elektroniczny Saturn.

Atrium Felicity jest zlokalizowane przy al. Witosa i ul. Grygowej. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. W obiekcie będzie zlokalizowanych 120 sklepów i punktów usługowych. Obiekt należy do Atrium European Real Estate Limited.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016