Salon Pretty One

Salon Pretty One, który został otwarty 10 grudnia 2013 roku w warszawskich Złotych Tarasach, to flagowy sklep polskiej firmy. Słynąca z projektowania eleganckich ubrań dla kobiet biznesu marka prezentuje w gruntowanie odmienionym wnętrzu także swoją ekskluzywną serię odzieży. Salon w CH Złote Tarasy zajął powierzchnię 55 mkw. i znalazł się na drugim poziomie w otoczeniu sklepów Hego’s, Cholewiński Exclusive, Ryłko, Marilyn i Puccini

Pretty One stawia na polskich projektantów i, co istotne, także w kraju szyje ubrania. W tym roku firma otworzyła 3 nowe salony i przeprowadziła remodeling ponad połowy z 25 krajowych sklepów swojej marki.

– Postawiliśmy na podnoszenie jakości obsługi, zwiększanie wizualnej atrakcyjności naszych salonów, poszerzanie asortymentu poprzez wprowadzenie nowych kolekcji oraz zwiększenie zasięgu terytorialnego sieci. W nowoczesnych salonach liczą się nie tylko funkcjonalność i wygoda, ale także aspekt estetyczny – mówi w rozmowie z Retailnet Agnieszka Trusiewicz, dyrektor marketingu Pretty One.

– Impulsem do metamorfozy salonów konceptu Pretty One były opinie, zbierane zarówno wśród klientek, jak i pracowników. Na początku roku opracowaliśmy projekt odnowionego wystroju sklepów, wprowadziliśmy stonowaną, bardziej elegancką i nowoczesną czarno-białą wizualizację, spójną z kolorystyką logo naszego brandu. Remodeling salonów znacznie wykracza jednak poza zmianę szyldów i kolorystyki. Kluczowa jest nowa aranżacja wnętrz i znacznie lepsze wykorzystanie powierzchni sklepów – dodaje.

– W przyszłym roku zmiany sukcesywnie będą wdrażane we wszystkich nowych oraz remontowanych salonach. Klientki już doceniają naszą przemianę. Takie działania silnie wpływają na lojalność zakupową konsumentów – twierdzi Agnieszka Trusiewicz.

Kolekcje Pretty One kierowane są przede wszystkim do kobiet nowoczesnych, które cenią elegancję i klasykę, ale chętnie przełamują biznesowy look detalami zgodnymi z najnowszymi trendami.

Firma przy współpracy z młodymi, polskimi projektantkami i stylistami zdecydowała się na prowadzenie nowatorskiej kolekcji – nowego, bardziej odważnego wcielenia klasycznych form.

– Już niebawem przekonamy się, jak te modele przyjmą się wśród klientek. Pierwsze modele będą w sprzedaży w styczniu – zapowiada Agnieszka Trusiewicz.

Firma Pretty One powstała w 2007 roku i posiada 25 salonów w całej Polsce. Swoje kolekcje sprzedaje także w trzech własnych sklepach na Litwie i w Niemczech oraz w kilkunastu placówkach innych dystrybutorów w Mołdawii, Rosji oraz na Białorusi i Ukrainie. Ofertę sprzedażową uzupełnia sklep online: shop.prettyone.pl.