W 2014 roku sieć Intermarché powiększy się o 30 supermarketów

Intermarché Super

Intermarché Super

Zgodnie ze strategią Grupa Muszkieterów, zrzeszająca właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché, rozwija sieć punktów sprzedaży w szczególności w województwach Polski wschodniej oraz wzmacnia swoją pozycję na zachodzie i północy kraju. Od początku 2013 roku grupa uruchomiła w całej Polsce 19 placówek Intermarché

Supermarkety pod logo tej sieci powstały w różnych częściach kraju, w tym w większych miastach, takich jak Toruń, ale także w mniejszych i średniej wielkości miejscowościach: w Braniewie, Drawsku Pomorskim, Kętrzynie, Piekarach Śląskich czy Ciechocinku. 200. punkt sprzedaży Intermarché otwarty został z kolei w podpoznańskim Luboniu.

Do końca roku Intermarché otworzy w Polsce jeszcze jeden supermarket, w Mrągowie. – 200 sklepów to imponująca liczba, jednak nie zamierzamy spocząć na laurach. Cały czas poszukujemy możliwości dalszego rozwoju i już teraz planujemy uruchamianie kolejnych supermarketów Intermarché –powiedział Krzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarché w Polsce. W 2014 roku pod logo sieci ma powstać około 30 nowych punktów sprzedaży.

– Po ponad 16 latach obecności na polskim rynku z dumą uruchamiamy kolejny supermarket naszej sieci. Jest to dla nas wyjątkowa chwila, ponieważ rozpoczynający swoją działalność sklep w Luboniu jest 200. supermarketem sieci Intermarché w Polsce – powiedział Krzysztof Waligórski. – Dynamiczny rozwój sieci Intermarché świadczy o ogromnym zaufaniu, jakim darzą nas klienci i partnerzy biznesowi, oraz o niesłabnącej popularności i wysokiej jakości oferowanych przez nas produktów. Cieszymy się, że otwierając kolejne placówki handlowe, możemy tworzyć nowe miejsca pracy i rozwijać lokalny handel – dodał Krzysztof Waligórski. W uruchomionych w tym roku supermarketach Intermarché pracę znalazło prawie 950 osób. Obecnie sieć w całej Polsce zatrudnia ponad 9 tys. pracowników.

Punkt sprzedaży w Luboniu zbudowany został zgodnie z konceptem Intermarché Super, a jego całkowita powierzchnia handlowa wynosi 2709 mkw. 200. supermarket sieci powstał w Wielkopolsce w związku z silną pozycją Grupy Muszkieterów na tym rynku. W całym województwie wielkopolskim działają łącznie 33 supermarkety spożywcze Intermarché i 16 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché. W Poznaniu znajduje się ponadto Centrala Grupy Muszkieterów, a w stolicy Wielkopolski i w Sadach – centra logistyczne Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów,  sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”,  jest zrzeszeniem 230 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 200 supermarketów Intermarché i 92 Bricomarché. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 6 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii i na Bałkanach. W 2012 roku obroty całej Grupy Muszkieterów wyniosły ponad 39 mld euro.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016