Restauracja Olimp w Galerii Rzeszów

– Mijający rok był dla nas rokiem rozwoju. Główny nacisk położyliśmy na wzmocnienie naszego flagowego brandu – restauracji samoobsługowych Olimp. Otworzyliśmy 3 restauracje własne w Krakowie (Enterprise Park, Green Office, CH Krokus) oraz 3 franczyzowe: CH Europa Centralna w Gliwicach, Galeria Solna w Inowrocławiu oraz Poznań Główny City Center. Obecnie sieć Olimp liczy 17 punktów, w tym 11 własnych i 6 franczyzowych – powiedziała Izabela Domaradzka, koordynator projektów Grupa Gastromall.

W ostatnich miesiącach Grupa Gastromall podpisała umowy najmu dla sieci Olimp z: Galerią Handlową Atrium Felicity w Lublinie, CH Ikea w Lublinie, CH Łacina w Poznaniu, CHR Sukcesja w Łodzi, Galerią Warmińską w Olsztynie, Parkiem Handlowym Bielany we Wrocławiu, kompleksem biurowym Alma Tower (Kraków) oraz Orange Office (Kraków), a także CH Serenada w Krakowie.

– Kolejne umowy są w ostatnich fazach negocjacji. Nieustannie poszukujemy współpracowników – partnerów biznesowych i franczyzobiorców.

– Z uwagi na szybki rozwój sieci poprzez franczyzę z początkiem nowego roku ruszy specjalna platforma ułatwiająca partnerom biznesowym grupy oraz franczyzobiorcom prowadzenie lokali i codzienne zarządzanie restauracją. Projekt ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy centralą a jednostkami franczyzowymi, a także zwiększenie potencjału marki Olimp poprzez efektywne i sprawne zarządzanie.

– W 2013 roku wdrożyliśmy z sukcesem projekt Karta Klienta Grupy Gastromall o funkcjach karty rabatowej i prepaidowej. Regularnie Kart używa ok. 25 tys. naszych klientów.

– Intensywnie pracujemy nad nowymi konceptami gastronomicznymi, które również będziemy chcieli rozwijać poprzez franczyzę. Start jednego z nich planowany jest na pierwszy kwartał przyszłego roku.

– Z sukcesem pozyskujemy fundusze unijne, kolejny (czwarty z kolei) raz jesteśmy beneficjentem konkursu w ramach MRPO 2007–2013; tym razem przyznana dotacja zostanie przeznaczona na rozwój inicjatywy pod nazwą Krakowski Klaster Gastronomiczny, w którym jesteśmy liderem. To unikalna na skalę regionu kooperatywa mająca na celu produkcję żywności prozdrowotnej i funkcjonalnej dla branży HoReCa. Jesteśmy w trakcie uruchamiania tzw. kuchni centralnej; będzie to eksperymentalny projekt, w którym moce produkcyjne połączymy z częścią naukową i badawczą nad nowymi recepturami i przepisami.

– Przyszły rok z pewnością będzie okresem obfitym w nowe otwarcia, rozwojem naszych najbardziej rozpoznawalnych marek Olimp oraz Lovit Lodowa Manufaktura, wdrażania nowych projektów multimedialnych i akcji wizerunkowych.

– Jesteśmy właścicielami rozwijającej się sieci z jedzeniem na wagę pod marką Olimp oraz innych rozwojowych brandów (Lovit, Cesare Ristorante, Point Frappe). Konsekwentnie budujemy swoją pozycję na lokalnym i krajowym rynku gastronomicznym, naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości oferowanych produktów i usług – dodała Izabela Domaradzka.