Gino Rossi aplikacja mobilna

Jimmy Choo, londyńska firma słynąca z ekskluzywnych butów i akcesoriów, uruchomiła nową wersję internetowego sklepu, wzbogaconą o sekcję merytoryczną.

Nowa strona jest nowoczesna, elegancka i prosta. Jej głównym elementem są kompozycje dużych grafik. System nawigacji pozwala łatwo przeglądać podstrony poświęcone konkretnym produktom.

jimmy-choo

Stronę przegląda się też szybciej, dzięki nowym funkcjonalnościom wyszukiwarki. Podstrony z produktami zawierają zdjęcia przedmiotów w kilku odsłonach oraz wysokiej rozdzielczości powiększenia, a także szczegółowe informacje o produkcie oraz rekomendacje. Strona jest przystosowana do urządzeń mobilnych oraz zintegrowana z profilami Jimmy Choo w mediach społecznościowych.

jimmychoo2

jimmychoo3

Jednak estetyka strony i katalog produktów to nie wszystko, co oferuje JimmyChoo.com. Strona zawiera również bogaty dział edytorski z newsami ze świata mody i tekstami pisanymi przez stylistów.

Sekcja ta nazywa się Choo World, wchodzi się na nią przez zakładkę zamieszczoną w głównym menu. Podzielona jest na podstrony: „Newsy”, „Historia”, „Spotted”, The Edit” i „Styliści”. Znajdują się tam teksty i materiały multimedialne poświęcone modzie i stylowi, które mają za zadanie ściślej związać klienta z marką.

jimmychoo-5

Założona w 1996 roku firma Jimmy Choo jest ikoną mody i jednym z najsłynniejszych producentów stylowego obuwia. Pierwszy salon otwarty został w 1996 przy Motcomb Street w Londynie. Produkty firmy sprzedawane są przez najbardziej prestiżowe multi-brandowe sklepy na świecie. W 1998 roku firma rozszerzyła działalność na rynek amerykański, otwierając dwa sklepy w Nowym Jorku i Beverly Hills. Międzynarodowa ekspansja firmy trwa, Jimmy Choo otwiera kolejne salony w najbardziej luksusowych lokalizacjach największych miast świata.