Sklep internetowy Ryłko wkrótce dostępny za granicą

Ryłko

Ryłko

Serwis sieci obuwniczej Ryłko rylko.com realizowany jest obecnie w trzech wersjach językowych: polskiej, rosyjskiej i angielskiej.  Obecnie sklep internetowy Ryłko obsługuje rynek polski. Jednak, jak dowiedziała się redakcja Retailnet, w najbliższych miesiącach produkty sieci Ryłko dostępne będą również dla fanów marki mieszkających poza naszymi granicami

Sieć obuwnicza Ryłko uruchomiła sprzedaż online w kwietniu 2013 roku. Za projekt strony i wdrożenie platformy sprzedażowej  była odpowiedzialna spółka Media4U sp. z o.o.

– Firma Media4U, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze e-commerce, dostarczyła sieci Ryłko rozwiązanie w pełni dostosowane do potrzeb tej marki. Produkt jest skalowalny, wydajny i realizuje wiele funkcji jednocześnie. Od promocji marki, budowania lojalności klienta, prezentacji pełnej oferty sprzedażowej, bieżącej aktualizacji dostępności produktów na bazie sieci magazynów, aż po dokonywanie bezpiecznych zakupów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Damian Sinior z Media4U sp. z o.o.: spółki, która wdrożyła projekt.

– Zaproponowany podział menu serwisu, odpowiednie ułożenie kategorii produktowych powoduje, że produkty są zawsze łatwo dostępne dla klientów sieci Ryłko. Znalezienie szukanego produktu wspomagane jest ponadto odpowiednio umieszczonymi filtrami oraz wyszukiwarką. Ścieżka zakupowa została zaprojektowana w sposób intuicyjny i przejrzysty, co wspomaga osiąganie jak najlepszych wyników sprzedażowych.  W przygotowaniu CMS zostało uwzględnionych wiele rozwiązań, które pozwalają operatorowi na proste i szybkie zarządzanie kontentem, produktami i zamówieniami wraz ze zwrotami oraz analizowanie ruchu na stronie – podkreśla Damian Sinior.

– Sklep marki Ryłko zbiera szereg informacji statystycznych, które służą do codziennego ulepszania mechanizmu e-commerce. Dostarczone narzędzie CMS pozwala jego operatorowi w prosty i czytelny sposób na bieżąco monitorować ruch na stronie i dzięki temu wprowadzać na stronie zmiany  zwiększające konwersję.

– Oferta sklepu Ryłko prezentowana w internecie jest dużo szersza niż w sklepach lokalnych. Sieć Ryłko w procesie realizacji e-zamówienia korzysta z kilku magazynów na terenie całej Polski. Dzięki temu jej klienci korzystają z pełnej i aktualizowanej na bieżąco oferty produktów i mogą być pewni, że zamówiony produkt zostanie dostarczony do nich jak najszybciej. Dzięki takiej polityce magazynowej zwiększyła się dostępność produktów oraz szybkość realizacji zamówień – podsumowuje Sinior.

Sklep internetowy Ryłko oferuje dwie formy płatności: płatności za pobraniem lub płatności elektroniczne.

Marka Ryłko dostępna jest na portalu Facebook https://www.facebook.com/rylkoobuwie. Ponadto marka Ryłko zdecydowała się wprowadzić usługę lokalizatora produktów. Dzięki tej funkcjonalności klienci mogą znaleźć poszukiwany produkt na stronie internetowej i udać się do wskazanego sklepu sieci Ryłko, aby tam go przymierzyć i zakupić. Dzięki użyciu mechanizmu lokalizatora klienci doskonale wiedzą, w którym sklepie mogą obejrzeć i zakupić poszukiwany przez nich produkt.

Sklep Ryłko wykonany jest w technologii fluid. Ekran sklepu automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości monitora, pokazując maksymalnie dużo informacji w jednym widoku. Niebawem technologia ta, jak poinformowali przedstawiciele Media4U, zostanie zmieniona na rozwiązanie, które jeszcze bardziej poszerza możliwości prezentacji oferty na dowolnych nośnikach, zwiększając tym samym możliwości sklepu.

Klienci sieci Ryłko mogą dokonywać zwrotu produktów przy użyciu elektronicznego formularza zawartego na stronie rylko.com.

– Dzięki wprowadzeniu tego mechanizmu udało się zautomatyzować proces dokonywania zwrotów. Ciągłe jego ulepszanie powoduje przyspieszenie dokonywanie zwrotu  należności na konto klienta. A sam proces od strony jego administracji przebiega w sposób szybki i prosty, dzięki  zastosowanym rozwiązaniom w panelu CMS – podkreśla Sinior.

Ryłko sp. z o.o. produkuje i sprzedaje obuwie oraz galanterię skórzaną. Obecnie w ramach sieci działa ponad 100 sklepów dostępnych w całej Polsce. Salony mają od 70 do 130 mkw. powierzchni.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska