Lublin Plaza wyróżniona przez klientów

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Lublin Plaza

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Lublin Plaza

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Lublin Plaza zwyciężyło w tegorocznej edycji plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta 2013 w kategorii lubelskie centra handlowe. Klienci, wśród których zostało przeprowadzone głosowanie, uznali Plazę za najpopularniejszy obiekt handlowy w Lublinie

Laur Konsumenta/Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Opinie konsumentów gromadzone są poprzez głosowanie telefoniczne oraz na stronach internetowych.

Lublin Plaza od ponad 6 lat towarzyszy mieszkańcom Lublina w ich życiu codziennym. Jej doskonała lokalizacja – w samym centrum miasta – sprawia, że dla wielu z nich jest miejscem dokonywania codziennych zakupów, spotkań o charakterze towarzyskim i biznesowym, a także miejscem, w którym chętnie spędzają swój wolny czas.

– Cieszy nas ciągła popularność i uznanie wśród mieszkańców Lublina i sąsiednich miejscowości. Jesteśmy po to, aby przynosić naszym klientom zadowolenie i satysfakcję z dokonywanych zakupów. Pragniemy zaspokajać na co dzień ich oczekiwania i dziękujemy za wyróżnienie wszystkim, którzy oddali swój głos – powiedział Artur Pleskot, dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Lublin Plaza.

– To niezwykłe wyróżnienie, bo przyznane przez tych, dla których na co dzień funkcjonujemy. Obliguje nas ono do ciągłej optymalizacji oferty handlowej, która sprosta wymaganiom klientów i wynagrodzi ich lojalność – dodał Artur Pleskot .

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Lublin Plaza

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Lublin Plaza

Efektem codziennej pracy nad dostosowaniem oferty do potrzeb klientów jest obecność w centrum popularnych i lubianych marek modowych, punktów gastronomicznych, usługowych, a także miejsc służących rozrywce. Od ponad roku klienci Plazy mogą też korzystać z oferty nowoczesnego i największego w Lublinie klubu Pure Jatomi Fitness. W ostatnich tygodniach grono najemców Lublin Plaza wzbogaciło się o pierwszą w Lublinie perfumerię marki Douglas oraz salon z obuwiem włoskiej marki Gino Rossi. Dyrekcja Centrum zapowiada, że nowy rok przyniesie kolejne niezwykle atrakcyjne propozycje.

W Lublin Plaza znajduje się blisko 100 sklepów i punktów handlowo-usługowych, 8-salowe kino Cinema City oraz klub Pure Jatomi Fitness. Lubelska Plaza posiada również 2-poziomowy podziemny parking, ze specjalnie utworzoną strefą udogodnień dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. W 2012 roku galeria otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Miejsce Przyjazne Rodzicom i Dzieciom”, organizowanym przez Fundację Aktywni Rodzice.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016