SCF 2014 Retailers Awards

Grupy LPP i H&M oraz marka TK Maxx zostały nominowane do nagrody SCF 2014 Retailers Awards w kategorii Fashion Retailer of the Year 2014. Zwycięzcę w tej kategorii poznamy w lutym podczas Shopping Center Forum Winter Edition

TK Maxx to sieć sklepów, w których dostępne są produkty różnych branż, jednak największą część salonów zawsze stanowi odzież dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Ubrania i dodatki dostępne w TK Maxx pochodzą od znanych marek oraz projektantów i sprzedawane są zawsze w cenach do 60 proc. niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.

Sieć TK Maxx zatrudnia ponad 200 kupców, którzy przez 40 tygodni w roku podróżują po świecie w poszukiwaniu najlepszych ofert. Sieć nigdy nie kupuje całych kolekcji danego projektanta, ale tylko wybrane jej elementy. Wyszukiwane są produktyw dobrej jakości i cenie. Każdy produkt, wybrany przez kupców TK Maxx, trafia bezpośrednio do jednego z centrów dystrybucyjnych, gdzie zostaje wyceniony, ometkowany i wysłany do sklepu – cały ten proces trwa zazwyczaj tydzień. To oznacza, że do sklepów TK Maxx codziennie trafia nowa dostawa, a tygodniowo dostarczanych jest ok. 10 tys. nowych artykułów. Każdy z 21 sklepów sieci w Polsce oferuje około 50 tys. artykułów od znanych marek i projektantów – m.in. Calvin Klein Jeans, Michael Kors, Gucci, Versace, Valentino, Emporio Armani, Dolce & Gabbana, Diesel, Love Moschino, Jette, Just Cavalli, Tommy Hilfiger i wiele innych.

LPP to największa grupa odzieżową w naszym kraju. Flagową marką spółki jest Reserved, ale grupa posiada także kilka innych brandów odzieżowych – Mohito, Cropp, House oraz Sinsay. Na koniec III kw. 2013 roku LPP SA dysponowała 1213 sklepami o łącznej powierzchni 516,6 tys. mkw. Firma rozwija sieć swoich sklepów nie tylko w Polsce, ale także innych krajach CEE.

Grupa prowadzi także sprzedaż internetową większości swoich marek. W ostatnich tygodniach został uruchomiony sklep online najnowszej marki LPP – Sinsay. Firma planuje w najbliższym czasie otworzyć e-sklep damskiej marki odzieżowej Mohito.

Grupa H&M posiada w Polsce salony swojej flagowej marki H&M, ale także rozwija sieć salonów COS. Pod koniec października 2013 roku grupa liczyła łącznie 3081 salonów swoich marek. W ostatnich tygodniach grupa otworzyła nowe salony H&M połączone z konceptem oferującym artykuły wyposażenia wnętrz – H&M Home.

Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2014 Winter Edition znajduje się na stronie scf2014winter.retailnet.pl.