Komputronik zwiększa sprzedaż w kanale e-commerce

Komputronik Megastore

Komputronik Megastore

– W ubiegłym roku rozpoczęliśmy intensywne działania na Allegro, które polegały na systematycznym zwiększaniu udziału w sprzedaży kosztem marży. Obecnie jesteśmy drugim największym sprzedawcą na tej platformie. Niedawno weszliśmy w fazę optymalizacji tej działalności, żeby zwiększyć rentowność tego kanału dystrybucji – powiedział w rozmowie z Retailnet Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik SA

– Spółka Komputronik w pierwszym półroczu roku obrotowego 2013/2014 odnotowała 59-proc. wzrost sprzedaży e-commerce. Jest to efekt wprowadzenia pod koniec 2012 roku niższych cen internetowych. Po roku udało nam się zwiększyć sprzedaż – bardziej niż spadła marża. Obecnie kładziemy nacisk na jak najlepszą obsługę klientów. Zdajemy sobie sprawę, że rynek e-commerce dojrzewa, a możliwości platform sprzedażowych wśród naszych konkurentów zaczynają się wyrównywać. Ponadto ceny produktów w internecie są dosyć podobne. Dlatego coraz większą rolę odgrywają elementy obsługi klienta – dodał Wojciech Buczkowski.

Spółka Komputronik w najbliższym czasie rozpocznie sprzedaż internetową na nowych rynkach. Więcej o tych planach tutaj.

Komputronik SA od ponad 17 lat dostarcza sprzęt komputerowy, oprogramowanie, akcesoria elektroniczne, a także produkty AGD i RTV. W tym czasie spółka stworzyła sieć sprzedaży złożoną z około 220 salonów i zrealizowała znacznie ponad 2 mln zamówień w internetowym sklepie Komputronik.pl.

Komputronik SA wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Komputronik, do której należą również: Benchmark, Komputronik API, Idea Nord, Cogitary, Movity, KEN TI, a także czeska spółka K24. Komputronik SA. jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2007 roku.

Reklama

Galeria Jurajska