Citi Bank

W grudniu 2013 roku Citi Handlowy zaprezentował nową placówkę typu Smart w Galerii Mokotów w Warszawie

Punkt Smart w Galerii Mokotów to kolejna po Katowicach placówka, która wpisuje się w strategię budowy Bankowego Ekosystemu Smart.  Pierwszy oddział uruchomiono we wrześniu. Do końca 2014 roku w ramach sieci Citi Handlowy działać ma 25 placówek Smart. Każda placówka będzie zindywidualizowana, z ofertą przygotowaną specjalnie pod kątem potrzeb danego rynku.

– Zgodnie z zapowiedziami budujemy Bankowy Ekosystem Smart. Warszawa to kolejne po Katowicach miasto, gdzie powstaje nowoczesna placówka typu Smart. Po Warszawie wkrótce do sieci Smart dołączą placówki w Poznaniu i Wrocławiu. Do końca 2014 roku ma powstać ich w sumie 25 –  mówi prezes Citi Handlowy, Sławomir S. Sikora.

– Oddziały Smart stanowią kluczowy element bankowości przyszłości w Citi Handlowy. Smart to nowoczesne, szybkie procesy, ale także zindywidualizowana oferta. Pod kątem klientów Galerii Mokotów przygotowaliśmy specjalne oferty naszych produktów. Wspólnie z partnerami sieci sklepów obecnych w Galerii Mokotów będziemy również oferować klientom placówek Smart wyjątkowe rabaty. I tak np. klienci otrzymają nawet 20 proc. rabatu w Max Mara, Marella czy Duka, albo też kartę kredytową za 0 zł przez 2 lata z 15 proc. cash back – mówi Brendan Carney, wiceprezes Citi Handlowy, odpowiedzialny za bankowość detaliczną Citi Handlowy.

Kolejna placówka Smart powstała w Galerii Mokotów, bo zgodnie z badaniami Citi Handlowy to jeden z tzw. „hot spot” w Warszawie, czyli miejsc, w którym klienci banku realizują najwięcej potrzeb finansowych. To konsekwentna realizacja zapoczątkowanej jeszcze w 2010 roku obecności banku w miejscach aktywności  klientów.

Oddział został tak zaprojektowany, aby ułatwić klientom i zachęcić ich do korzystania z bankowości internetowej oraz mobilnej i jednocześnie budować z nimi relacje. Placówki wyposażono w intuicyjne tablety oraz ekrany dotykowe.

W oddziale Smart w Galerii Mokotów nie ma tradycyjnych stanowisk kasjerskich czy też stref zarezerwowanych dla pracowników. Do wejścia do oddziału zachęcać ma wielkoformatowy ekran, widoczny z alei Galerii, gdzie wyświetlane są aktualne promocje i informacje rynkowe, jak np. kursy walut, notowania giełdowe, filmy promocyjne czy informacje na temat pogody. W dalszej części oddziału klienci mogą skorzystać z ekranów dotykowych, na których znajdują się szczegółowe informacje o poszukiwanych produktach. Tutaj też mogą skalkulować, ile będzie ich kosztował wybrany produkt czy też porównać ofertę kart kredytowych. W centrum placówki znajduje się stół z tabletami. Na końcu oddziału klienci mają do swojej dyspozycji tzw. „prywatne pokoje”, gdzie mogą porozmawiać o swoich poważniejszych sprawach bankowych ze specjalistami.

Obecnie City Handlowy ma ponad 70 placówek dla klientów indywidualnych. Salony są zlokalizowane m.in. w centrach handlowych, np. w łódzkiej Manufakturze, warszawskim CH Reduta i Galerii Mokotów.