SCF: Nominowani w kategorii Footwear Retailer of the Year 2014

Footwear Retailer of the Year 2014

Footwear Retailer of the Year 2014

Marki: Symbiosis, Wojas, Ryłko oraz Loft37, zostały nominowane do nagrody SCF 2014 Retailers Awards w kategorii Footwear Retailer of the Year 2014. Zwycięzcę w tej kategorii poznamy w lutym 2014 roku podczas Shopping Center Forum Winter Edition

– Zaledwie półtora roku po otwarciu pierwszego salonu sieci Symbiosis marka zostaje nominowana do nagrody SCF Retailers Awards 2014 w kategorii SCF Footwear Retailer of the Year 2014! Dla marki, która jest obecnie w fazie silnego rozwoju, jest to duże wyróżnienie – poinformowali redakcję Retailnet przedstawiciele firmy Marketing Investment Group.

Sklepy Symbiosis mają łącznie około 1256 mkw. powierzchni. Właściciel Symbiosis, firma Marketing Investment Group, uruchomił pierwszy salon marki wiosną 2012 roku w płockiej Galerii Wisła. Od tego czasu sieć powiększyła się o 9 nowych – obecnie działa łącznie 10 salonów marki Symbiosis.

Grupa MIG planuje dalszą ekspansję sieci. Salony Symbiosis będą się pojawiać w topowych lokalizacjach prestiżowych centrów handlowych największych miast w Polsce – dotyczy to w szczególności obiektów w Warszawie. Sieć Symbiosis to salony multibrandowe oferujące obuwie premium w stylu smart casual.

Loft37.pl jest wspólnym projektem modowym Joanny Trepki i Pauliny Ady Kalińskiej. Znakiem rozpoznawczym marki jest wysoka jakość materiałów, ręczne wykonanie, dbałość o najdrobniejszy szczegół oraz niepowtarzalność – każdy klient ma możliwość wyboru koloru, faktury materiału oraz dodania do zamawianego obuwia czegoś od siebie, według własnego pomysłu.

W pracowni Loft37.pl powstają unikalne buty, które są odpowiedzią na oczekiwania klientów chcących podkreślić swój indywidualny styl i osobowość. Kolekcje Loft37.pl osiągnęły imponujący sukces rynkowy, zyskując uznanie nie tylko klientów, ale także branży. Obecnie w ramach sieci działa 6 salonów sprzedaży, w tym 5 w centrach i galeriach handlowych (CH Arkadia, Galeria Mokotów, Stary Browar, Silesia i CH Klif Gdynia) oraz jeden przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie.

Ryłko sp. z o.o. produkuje i sprzedaje obuwie oraz galanterię skórzaną. Obecnie w ramach sieci działa ponad 100 sklepów dostępnych w całej Polsce. Salony mają od 70 do 130 mkw. powierzchni. Ostatnio spółka podpisała umowę najmu lokalu w Galerii Korona Kielce. Także w tym sezonie marka po raz pierwszy zaprezentowała swoją ofertę obuwia dla dzieci.

Sklepy Wojas oferują damskie i męskie obuwie, torebki, portfele i paski. Wojas jest jednym z największych i najbardziej cenionych polskich producentów obuwia, który dysponuje siecią około 150 salonów firmowych w Polsce, na Słowacji i Ukrainie. 7 września 2013 roku otwarto pierwszy franczyzowy salon marki Wojas w Centrum Handlowym Palladium Praga – Czechy.

W trzecim kwartale 2013 roku Wojas otworzył 4 nowe własne sklepy w Polsce (Centrum Rivera Wzgórze w Gdyni, Warszawa Wola Park, sklep outletowy w Nowym Targu, Galeria Katowicka) oraz jeden sklep na Słowacji w Koszycach. W trzecim kwartale spółka także kontynuowała remodeling istniejących sklepów.

Strategia Grupy Wojas SA zakłada dalszy wzrost i powiększanie udziału rynkowego poprzez rozwój organiczny sieci sprzedaży. Wzrost liczby placówek własnych oraz poprawa efektywności w dotychczasowych jest głównym elementem tej strategii.

Ogłoszenie laureata nagrody Footwear Retailer of the Year 2014 odbędzie się podczas zimowej edycji Shopping Center Forum, czyli 6 lutego 2014 w warszawskim hotelu Hilton.

Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2014 Winter Edition znajduje się na stronie scf2014winter.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016