Giacomo Conti podsumowuje rok i zdradza plany ekspansji

Salon Giacomo Conti

Salon Giacomo Conti

Zgodnie z tegoroczną strategią dynamicznego rozwoju sieć sklepów z elegancką odzieżą męską Giacomo Conti zakończy ostatni kwartał 2013 roku z liczbą 39 salonów

W ostatnim czasie spółka oddała do użytku nowy salon w CH Focus Mall w Bydgoszczy oraz sklep w Galerii Madison w Gdańsku. Salon w Bydgoszczy ma 125 mkw. powierzchni, a sklep w Galerii Madison – 83 mkw.

Jak zapowiadają właściciele Giacomo Conti, tempo rozwoju marki nie zwolni także w 2014 roku. W najbliższych miesiącach spółka planuje poszukiwanie kolejnych 8–10 lokalizacji pod nowe sklepy.

– Ogólny zarys przyszłorocznego planu ekspansji przygotowany jest od dawna,  jednak na wskazanie konkretnych miast, w których pojawimy się w 2014 roku, jest jeszcze za wcześnie. Cały czas poszukujemy dogodnych lokali w cieszących się popularnością centrach handlowych na terenie całej Polski – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Magdalena Nowaczyk z Giacomo Conti.

W przeciągu ostatniego roku utożsamiana z włoskim stylem marka zaistniała nie tylko w Gdańsku i Bydgoszczy, ale także w Koszalinie, Lubinie, Częstochowie, Kielcach i Warszawie, gdzie otworzyła jednocześnie dwa sklepy – jeden standardowy i jeden outletowy. Tym samym sieć zrealizowała założony odważnie plan ekspansji, wzmacniając jednocześnie swoją obecność w kluczowych polskich miastach.

2013 rok był dla marki intensywny także pod względem prowadzonych działań związanych z multichannel retailing. Firma mocniej uaktywniła się w internecie, zakładając oficjalny e-sklep Giacomo Conti, firmowego bloga, a także firmowe konta na portalu Pinterest oraz w serwisie YouTube.  Firma od dwóch lat prowadzi także fanpage na Facebooku. Obecnie konto ma 57,8 tys. fanów.

Reklama

Galeria Jurajska