Saturn
Saturn

Sieć Saturn, oferująca elektronikę użytkową, planuje dalszą ekspansję w naszym kraju. Kolejne sklepy zostaną otwarte jeszcze w pierwszej połowie 2014 roku. Podobnie jak wszystkie dotychczasowe markety sieci, te również znajdą się w centrach handlowych

– Sieć Saturn rozwija się w największych miastach Polski. Kolejne salony również zostaną otwarte w tego typu miejscowościach. Planujemy otwarcie w pierwszej połowie 2014 roku dwóch kolejnych marketów. Znajdą się one w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni oraz w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie – mówi Wioletta Batóg z firmy Media-Saturn.

– Rok 2013 zakończymy z liczbą 20 marketów sieci Saturn w Polsce. Istotnym wydarzeniem w mijającym roku było wprowadzenie przez naszą firmę nowego konceptu sprzedażowego – Saturn Connect, oferującego urządzenia mobilne. Pierwszy sklep pod tym logo został otwarty w Galerii Katowickiej. Ponadto w innych sklepach sieci w Polsce zostały uruchomione strefy z mobilnymi technologiami i akcesoriami pod tą samą nazwą Saturn Connect – dodaje Wioletta Batóg.

Saturn to sieć sklepów z elektroniką, w których klienci mogą znaleźć asortyment multimedialny, teleinformatyczny, fotograficzny, telewizyjny a także urządzenia audio-wideo, biurowe i AGD. W asortymencie marketów Saturn znajdują się także gry komputerowe, programy użytkowe, muzyka, filmy, książki i audiobooki. Sieć prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego.

Marka Saturn należy do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie Saturn dysponuje ponad 220 marketami w 12 krajach, z czego w Polsce zlokalizowanych jest 20.