Listopad gorszy niż październik dla sieci Solar

Solar

Solar

Spółka Solar Company SA poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2013 roku wyniosły 11,5 mln zł, w tym salony własne wypracowały 10,2 mln zł. Natomiast w październiku br. wyniki sprzedaży były lepsze; wówczas spółka osiągnęła 15,4 mln zł, a w salonach własnych – 12,8 mln zł

Spółka Solar w drugiej połowie roku otworzyła trzy salony w centrach handlowych: w CH Riviera w Gdyni, Galerii Malta w Poznaniu, Galerii Katowickiej w Katowicach, oraz zmieniła lokalizację sklepu w szczecińskim CH Ster.

Solar Company SA jest właścicielem marki modowej Solar skierowanej do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych (torebki, paski, czapki, kapelusze, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria).

Solar Company SA prowadzi sieć sprzedaży zarówno w Polsce, jak i za granicą, która obejmuje ponad 240 placówek. Sieć sprzedaży w Polsce składa się sklepów własnych, outletowych, franczyzowych oraz partnerskich.

Od kilku lat spółka Solar jest również obecna na rynkach zagranicznych poprzez sieć sklepów partnerskich i franczyzowych, która obejmuje obecnie 39 sklepów zlokalizowanych m.in. w Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji oraz na Ukrainie, Słowacji, Litwie i Białorusi.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska