Galeria Madison: 6,5 mln klientów rocznie

Galeria Madison

Galeria Madison

Przedłużenia umów najmu i nowe marki w obiekcie to wynik rekomercjalizacji, jaką po 10 latach obecności na rynku przechodzi Galeria Madison w Gdańsku

Najemcy, którzy przez ostatnie lata funkcjonowali w Galerii Madison, w obliczu wygasających umów najmu zdecydowali się na ich przedłużenie.

– Warto być obecnym w jednym z najlepszych centrów handlowych w regionie – mówi o Galerii Madison Marek Pachulski, właściciel firmy Grey Wolf.

Dla Dariusza Flisikowskiego, dyrektora handlowego Bomi, atutem obiektu jest współpraca z zarządem galerii i jego lokalizacja.

– Obiekt położony w samym centrum Gdańska, obok największych punktów przesiadkowych, powoduje, że stale obserwujemy rosnącą liczbę klientów. Niezaprzeczalny pozostaje fakt partnerskiej, a nie korporacyjnej współpracy z dyrekcją obiektu – mówi Dariusz Flisikowski.

Jak informuje zarząd obiektu, dzięki ugruntowanej pozycji na rynku, dużej popularności i położeniu w samym centrum Gdańska Galeria Madison generuje stały, niesłabnący footfall. Co roku obiekt odwiedza ponad 6,5 mln klientów. Efektem tego jest decyzja najemców o przedłużeniu umów najmu.

Na dłużej w Madisonie pozostaną m.in. delikatesy spożywcze „Bomi Smak Tradycji”, marki sektora fashion – Reserved, Lee Wrangler, Lara Fabio, Big Star, Wójcik, Coccodrillo, Grey Wolf, Gatta, Triumph oraz salon Nikon, kawiarnia Coffee Heaven i salon usługowy Pinakoteka Design oferujący oprawę obrazów. Nowe marki odzieżowe, które dołączyły do grona najemców Madisona, to salon z modą męską Giacomo Conti oraz Ufufu concept store – butik z kolekcjami polskich projektantów mody.

W 2014 roku swoje salony modowe otworzą także marki Mohito i Sinsey. W Madisonie pojawi się także autoryzowany salon Apple Premium – iDream.

– Ponad 10-letnia obecność na gdańskim rynku pozwoliła nam zdobyć zaufanie i lojalność klientów, dzięki czemu możemy pochwalić się ugruntowaną pozycją w regionie – mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Madison. Sieci handlowe, z którymi pracowaliśmy dotychczas, doceniają walory naszego obiektu, czego dowodem jest ciągłość współpracy. Dodatkowo liczymy, że dzięki modernizacji, którą nasz obiekt przechodzi od początku 2013 roku, Galeria zyska nowe oblicze, które jeszcze bardziej zadowoli naszych najemców – dodaje A. Thomas.

Przypomnijmy: Galeria Madison ma 18 tys. mkw. powierzchni GLA, 111 miejsc parkingowych,  ponad 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych.

Reklama

Galeria Jurajska