Sklep 5.10.15.

14 grudnia br. sieć 5.10.15. otworzyła nowy salon firmowy w Warszawie, przy ulicy Połczyńskiej 121/125, w Centrum Handlowym Tesco. Firma Komex SA, właściciel marki, zajęła lokal o powierzchni ponad 70 mkw., który zaaranżowany jest zgodnie z najnowszą koncepcją sieci 5.10.15.

-Salon został zorganizowany w nowej koncepcji aranżacyjnej, odzwierciedlającej zmiany, jakie zachodzą zarówno w ofercie asortymentowej, jak i wyglądzie salonów naszej sieci. Mamy nadzieję, iż decyzja o otwarciu kolejnego salonu umożliwi naszym klientom dogodniejsze zakupy, a dla nowych klientów odkrywających nasz brand stanie się miejscem kojarzonym z możliwością nabycia atrakcyjnych produktów dziecięcych – powiedział Marek Czupryna, prezes zarządu Komex SA.

W przypadku sklepów z produktami dla dzieci w różnym wieku bardzo ważne jest stworzenie salonu, który będzie przyjazny dla wszystkich klientów. Rodzice niemowlaka zupełnie inaczej postrzegają świat niż rodzice 10-latka, który na dodatek niechętnie ubiera się w sklepach dziecięcych. Dlatego w sklepach 5.10.15. działają trzy strefy produktowe: świat niemowlaka, przedszkolaka i starszych dzieci. Nowy koncept meblowy pozwala na optymalną prezentację szerokiej oferty produktowej. Jasna barwa regałów i ekspozycja frontem do klienta umożliwia szybką i całościową ocenę kolekcji.

5.10.15. jest marką projektującą i sprzedającą ubranka, obuwie i akcesoria dla dzieci. Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w ponad 230 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym 51015kids.eu. Spółka otwiera również sklepy za granicą.

Sieć sklepów partnerskich obecnie liczy ponad 100 punktów sprzedaży. W roku 2013 otworzono pod brandem 5.10.15. łącznie prawie 40 nowych placówek. W 2014 roku Komex S.A. zamierza utrzymać podobne tempo rozwoju.

Wieloletnie doświadczenie firmy Komex SA, właściciela marki 5.10.15., pozwoliło na stworzenie systemu franczyzowego przyjaznego dla partnerów. Sklepy z partnerami biznesowymi otwierane są w formacie agencyjnym. Co jest warte podkreślenia, franczyzobiorca nie musi inwestować w towar, ale otrzymuje go w depozyt. Takie podejście umożliwia franczyzodawcy pełne zaangażowanie centralnych narzędzi analitycznych, natychmiastową reakcję całej sieci, a z drugiej strony – uwalnia partnera od ryzyka związanego z zarządzaniem towarem.