Dynamiczna ekspansja fraczyzowej sieci Carrefour

Carrefour express

Carrefour express

Firma Carrefour Polska otworzyła 400. sklep franczyzowy w Polsce i 100. w Warszawie. Sieć handlowa intensywnie rozwija swoją ofertę franczyzową od 3 lat

– Jestem dumny, że w ciągu 3 lat udało nam się wspólnie z naszymi partnerami zbudować fundamenty franczyzy Carrefour w Polsce. 400. sklep franczyzowy w Polsce i 100. w Warszawie to dla Carrefour Polska bardzo duże święto. Na pewno nie osiądziemy jednak na laurach, pozostało jeszcze wiele do zrobienia. To dopiero początek naszej drogi. Wierzę, że razem z naszymi partnerami z roku na rok będziemy rozwijać się coraz bardziej – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

– Udało nam się zdobyć zaufanie naszych franczyzobiorców, gdyż oferta Carrefour spełnia ich oczekiwania. Utrzymujemy lojalność naszych partnerów, wyprzedzając ich potrzeby i zapewniając im kompleksowe wsparcie. Cały czas trzymamy rękę na pulsie. Słuchamy klientów, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – dodaje Francois Vincent.

Właściciel 400. sklepu franczyzowego Carrefour w Polsce i 100. w Warszawie nie poprzestał na jednej placówce – to już jego trzeci Carrefour Express. Wielu innych franczyzobiorców Carrefour nie ogranicza się do jednej placówki handlowej. Express convenience to koncept franczyzowy opracowany w taki sposób, aby osoby, które nie miały wcześniej doświadczenia w handlu, mogły prowadzić własny sklep.

Carrefour swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe z powierzchnią sprzedaży do 100 mkw.

Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów w małych miastach – Globi.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016