Znaczny wzrost sprzedaży H&M

Salon H&M

Salon H&M

Całkowita sprzedaż grupy H&M z wliczeniem podatku VAT wzrosła w listopadzie br. w walutach miejscowych o 21 proc. Firma zanotowała również wzrost sprzedaży w porównywalnych jednostkach na poziomie 10 proc. Grupa wzięła pod uwagę m.in. sklepy stacjonarne i internetowe, które działają na rynku co najmniej pełny rok podatkowy

Z komunikatu firmy wynika, że wzrost sprzedaży był spowodowany przede wszystkim sprzyjającą pogodą w krajach, w których obecna jest grupa.

Jak podała w raporcie firma, za czwarty kwartał 2013 roku (od 1 września do 30 listopada) sprzedaż z wliczeniem podatku VAT wzrosła o 13 proc. w walutach miejscowych, w porównaniu do analogicznego kwartału w roku ubiegłym. Sprzedaż w porównywalnych jednostkach wzrosła o 3 proc. w czwartym kwartale.

Na koniec listopada 2013 roku grupa H&M posiadała łącznie 3132 sklepy w ponad 50 krajach na całym świecie. W tym samym czasie w roku ubiegłym firma posiadała 2776 salonów. W Polsce firma otworzyła dotychczas łącznie ponad 100 sklepów sieci H&M oraz COS.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016