Galeria Łódzka zaskoczyła zmianami

Galeria Łódzka

Galeria Łódzka

Klienci Galerii Łódzkiej są od kilku miesięcy świadkami zmian w ofercie handlowej centrum, obserwują migrację marek, pojawianie się nowych salonów, oglądają znane im sklepy w nowej odsłonie

– Po jedenastu latach od otwarcia w Galerii Łódzkiej pojawiło się wiele zmian i nowości. Wszystkie te działania mają na celu stworzenie komfortowej przestrzeni do robienia zakupów i przyjemnego spędzania czasu z rodziną czy znajomymi – mówi dla Retailnet Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

Grono najemców w okresie letnim uzupełniły sklepy Present Time z produktami o charakterze upominkowym, drobnymi formami meblarskimi, oświetleniem oraz zabawkami, kojarzone przez klientów z wysoką jakością oraz innowacyjnym wzornictwem.

W sierpniu br. odbyło się także ponowne otwarcie salonu Lee Wrangler, który w swojej ofercie posiada odzież dżinsową dla kobiet i mężczyzn. Marka Lee Wrangler ma do zaoferowania szeroki asortyment, wśród którego znajdują się spodnie, koszule, t-shirty, kurtki oraz akcesoria modowe. Sklep wrócił z odświeżonym wystrojem wnętrza.

Po koniec września br. w Galerii Łódzkiej pojawił się też nowy salon kosmetyczny Manicure Express.

Na poziomie -1 galerii powstał na początku listopada br. nowy sklep z odzieżą damską Green Point. Naturalne tkaniny i atrakcyjne wzornictwo sprawiają, iż Green Point to popularna i ceniona marka, która tworzy z myślą o klientce aktywnej i ceniącej wygodę.

Do grona najemców Galerii Łódzkiej dołączył 13 grudnia salon optyczny Viu Viu oferujący największy wybór opraw Ray Ban, Vogue, Carrera oraz soczewki kontaktowe.

Na dawnej przestrzeni sklepu Verso w sąsiedztwie Media Markt na poziomie +1 otwarty został nowy salon marki Lavard. Marka Lavard skierowana jest do mężczyzn. W swojej ofercie handlowej posiada płaszcze, kurtki, garnitury, marynarki, spodnie, koszule, wyroby dzianinowe oraz krawaty.

Ponadto odbyły się planowane remonty wielu salonów – m.in. sklepu Lu-Man z odzieżą i akcesoriami skórzanymi, butiku Stenders oferującego naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, do kąpieli, masażu i aromaterapii, konceptu multibrandowego Diverse (powiększenie powierzchni) oraz Eurobanku.

Właścicielem Galerii Łódzkiej jest firma ECE Projektmanagement. Galeria Łódzka to nowoczesne, istniejące od 2002 roku centrum handlowe o powierzchni handlowej 45 tys. mkw. Na jej 3 kondygnacjach mieści się 160 sklepów, butików, kawiarni i restauracji. Połączony z pasażem 4-poziomowy, zadaszony parking może pomieścić 1,4 tys. samochodów.

Deweloperzy

RETAILNET Newsletter
dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Najnowsze wiadomości