Sizeer rusza z ekspansją zagraniczną

Salon Sizeer

Salon Sizeer

Po ekspansji marki Sizeer na rynku polskim przyszedł czas na ekspansję zagraniczną. Do 74. salonów stacjonarnych dołączył właśnie kolejny, 75., który jest pierwszym sklepem marki w Berlinie

Właściciel marki Sizeer, firma Marketing Investment Group (MIG), poinformowała o otwarciu pierwszego salonu stacjonarnego marki na rynku niemieckim. Salon Sizeer został zlokalizowany w berlińskim centrum handlowym Gropius Passagen, które mieści się w dzielnicy Bezirk Neukolln. Jego powierzchnia to 100 mkw.

Niemieccy klienci galerii znajdą w ofercie salonu Sizeer brandy takie, jak Nike Sportswear, Lacoste, adidas originals, Converse, Vans, Reebok, Puma, Timberland czy New Era.

Sizeer to marka multibrandowa oferująca produkty w stylu lifestyle i sportstylowym. Można tu znaleźć najbardziej kultowe modele sneakerów, które cieszą się popularnością na całym świecie, a także modną odzież i akcesoria.

– Jednak Sizeer to nie tylko punkt handlowy z kultowymi, młodzieżowymi produktami. To przede wszystkim pierwszy salon w Berlinie, do którego zapraszamy różne osobowości posiadające pasje. Sizeer to także pionier w działaniach visual merchandisowych. Zakupy w naszych salonach uprzyjemni Green Wall – zielona ściana z żywymi kwiatami, która przeistacza salon w oazę relaksu. Green Wall sprawia, że teren handlowy wypełnia się naturalnym mikroklimatem. To przyroda, świeżość i aktywność przeniesione do przestrzeni sklepu. W takim otoczeniu zakupy robi się naprawdę przyjemniej – poinformowali przedstawiciele spółki MIG.

Właścicielem wszystkich salonów Sizeer jest Marketing Investment Group Sp. z o. o. S.K.A. – wyłączny dystrybutor marek New Era, O’Neill, Timberland, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Umbro, Lotto, Head, Confront, Feewear, a także właściciel sieci salonów Symbiosis i 50 style.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016