Galeria Askana
Galeria Askana

Gorzowska Galeria Askana na przełomie listopada i grudnia 2013 roku pozyskała siedmiu nowych najemców

Nowe marki powiększają ofertę w zakresie usług (Alior Bank, myjnia samochodowa Eco Car), obuwia (Fajnebuty.com) oraz zdrowia i urody (Centrum Dobrego Widzenia, Wamp Studio Urody, Synevo Laboratoria), zajmując łącznie powierzchnię ponad 510 mkw. Operatorem spożywczym w Galerii Askana została Biedronka, która zajęła powierzchnię 1230 mkw.

– Każdy z nowych najemców niesie ze sobą pewną wartość dla klientów – zauważa Grzegorz Mroczek, V-ce President CREAM. – Studio Urody Wamp i Punkt Medyczny Synevo to nowy rodzaj usług dostępnych w Galerii Askana. Pozostali najemcy też mają duży potencjał, a Biedronka to marka sama w sobie. Cieszy nas stały rozwój i fakt, że mamy dobrą renomę na rynku zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i najemców. Renomy nie można kupić, jest ona wynikiem doświadczenia na rynku – dodaje Grzegorz Mroczek.

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, 18 tys. mkw. GLA, na której znajduje się: 114 butików, 10 kawiarni, restauracji i barów. Wśród najemców obiektu są m.in. C&A, Promod, Solar, Simple, Stradivarius, restauracja Sphinx, supermarket Biedronka czy multiplex Helios z salami na 1,2 tys. osób. Zarządcą Galerii Askana jest CREAM.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań deweloperskich i project management. CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu convenience, obiekty multifunkcjonalne, obiekty biurowe i nieruchomości typu stand-alone.