ECE Projektmanagement odsłania swoją strategię na 2014 rok

Leszek Sikora, ECE

W 2014 roku firma ECE Projektmanagement zamierza przede wszystkim skoncentrować się na rozwoju biznesu zarządzania obiektami handlowymi. Oznacza to zarówno doskonalenie operacji w obiektach już zarządzanych przez spółkę, jak i aktywnej akwizycji nowych centrów, które firma jest gotowa poprowadzić

W rozmowie z Retailnet przedstawiciele ECE potwierdzili, że firma aktywnie poszukuje okazji inwestycyjnych – funkcjonujących już obiektów handlowych.

– W kolejnym roku nadal będziemy analizować dostępne na rynku okazje do inwestycji, w które zaangażować się mogą Fundusz ECE oraz bezpośrednio rodzina Otto. Synergia takich przejęć jest oczywista: oprócz portfelowej inwestycji w atrakcyjny obiekt ECE jako dostawca usług pragnie zapewnić sobie wieloletnie zlecenia na kompleksową obsługę takich obiektów. Wierzymy, że 2014 będzie kolejnym rokiem udanych akwizycji. Oprócz tego ECE jako deweloper będzie poszukiwał kolejnych projektów handlowych w najsilniejszych polskich miastach – mówi dla Retailnet Leszek Sikora, dyrektor zarządzający ECE Projektmanagement Polska.

ECE zarządza w Polsce galeriami w Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Szczecinie, Łodzi i Wrocławiu. Kadry ECE stanowią doświadczone osoby ze wszystkich dziedzin obsługi obiektów handlowych, dlatego spółka może podjąć się kompleksowej obsługi inwestora i zaproponować pełen wachlarz usług dla obiektu handlowego.

– Pracujemy nad zwiększeniem efektywności w zarządzaniu, nasze działania koncertujemy na optymalizacji kosztów oraz podniesieniu kwalifikacji menedżerów. Zespół ECE Projektmanagement zarządzający centrami przechodzi gruntowne, wieloletnie szkolenia, których częścią są wielomiesięczne praktyki w obiektach zlokalizowanych w różnych państwach – sieć ECE obejmuje ponad 180 galerii handlowych w całej Europie. Tak duża ilość zróżnicowanych obiektów to wspaniałe źródło know-how dla naszych menedżerów, a także możliwość bieżącej konsultacji – dodaje Jarosław Szymczak, dyrektor regionalny Center Management na Polskę, Rosję i Litwę.

– Skupiając zarządzanie w jednym ręku i ściśle kontrolując outsourcing usług, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom najemców obiektów komercyjnych, którzy oczekują dyscypliny w zakresie kosztów wspólnych i maksymalnej efektywności centrów – dodaje Jarosław Szymczak.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska