Sklep internetowy marki Zara nawiązał współpracę z pośrednikiem płatności, firmą Przelewy24. Od listopada 2013 roku klienci w Polsce mogą finalizować transakcję za pomocą przelewu z konta bankowego.

W sklepie internetowym Zara wprowadzona została nowa metoda płatności, Przelewy24. Poza nią dostępne są również płatności kartami: Visa, Visa Electron, Mastercard, Kartą Podarunkową, American Express. Można też zrealizować zapłatę za pomocą systemu PayPal. Podobne opcje dostępne są w pozostałych sklepach online należących do grupy Inditex. Na razie Zara jest jedyną marką, która zdecydowała się nawiązać współpracę z firmą Przelewy24.

zara_print
Sklep internetowy marki Zara

Sklepy internetowe Stradivarius, Pull&Bear i Bershka ruszyły w Polsce w 2011 roku. Zara, Zara Home, Massimo Dutti i Oysho w Polsce – w 2012. Każdy z nich ma wersję mobilną. Każda marka jest obecna w internecie również poprzez media społecznościowe (Facebook i Instagram). Asortyment sklepów stacjonarnych i online z założenia jest taki sam. Każdy sklep oferuje dostawę pod wybrany adres, lub darmową do sklepu. W Zarze zamówienie powyżej 200 zł objęte jest darmową dostawą.

Grupa Inditex ogłosiła niedawno kolejny etap międzynarodowej ekspansji marki Zara. kolejnymi wersjami istniejących obecnie 24 międzynarodowych platform będą sklepy internetowe w Korei Południowej i Meksyku. Hiszpański detalista jednocześnie rozwija swoją obecność offline. Sieć salonów sprzedaży marek Inditex liczy obecnie 6.249 sklepów w 86 krajach. W przeciągu roku ich liczba wzrosła o 79 sklepów zlokalizowanych w Europie, 54 w Ameryce i 107 w Azji oraz na pozostałych kontynentach.

Inditex jest jednym z największych na świecie detalistów specjalizujących się w odzieży i akcesoriach, Posiada ponad sześć tysięcy salonów sprzedaży w 86 krajach. Oprócz Zary, największej marki w portfolio firmy, Inditex posiada również marki: Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Uterqüe. W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku obroty grupy wzrosły o 5% do 11,93 miliardów euro.