Altero usprawnia multichannel retailing

Salon Altero

Altero Group sp. z o.o. S.K.A., sieć sklepów z obuwiem i galanterią skórzaną, zdecydowała się na inwestycję w kompleksowy system klasy ERP: Comarch ERP Altum i Comarch ERP Retail. Wdrożenie obejmie m.in. rosnącą systematycznie sieć salonów sprzedaży na terenie Polski i Słowacji

Od początków swojej działalności Altero Group rozwija się dynamicznie i w związku z rosnącą siecią sprzedaży grupa zdecydowała się na usprawnienie swoich systemów informatycznych. Rozwój Altero Group spowodował konieczność zmiany wielu rozwiązań dostarczanych przez różnych dostawców w jeden, zintegrowany system klasy ERP, wspomagający zarządzanie całym przedsiębiorstwem.

Część projektu wdrożeniowego spółki została dofinansowana z Unii Europejskiej w ramach Działania 8.2. PO IG – Wspieranie wdrażania biznesu elektronicznego typu B2B.

Celami wdrożenia kompleksowego systemu klasy ERP są rozszerzenie kanałów sprzedaży o platformę B2B oraz sklep internetowy, zautomatyzowanie procesów magazynowych w oparciu o urządzenia mobilne, wsparcie kierowników regionalnych rozwiązaniami mobilnymi połączonymi z bazą systemu klasy ERP, a także wsparcie kadry zarządzającej w podejmowaniu decyzji o nowych lokalizacjach sprzedaży.

Wdrożenie, jak poinformowano, usprawni także analizę obrotu towarów wraz z zapasami minimalnymi, integrację systemu magazynowego z księgowym, automatyzację zamówień do dostawców oraz hurtowe zamówienia od odbiorców.

Planowana data rozpoczęcia pracy na systemie Comarch ERP to druga połowa 2014 roku.

Altero Group to sieć sklepów z obuwiem i galanterią skórzaną. Firma posiada 40 salonów obuwniczych na terenie południowej Polski i 6 salonów obuwniczych na Słowacji, zlokalizowanych w centrach miast, na deptakach oraz w galeriach handlowych. Asortyment każdego sklepu liczy ponad 2 tys. modeli obuwia i galanterii skórzanej w różnorodnym stylu: fashion, casual, sport oraz classic.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016