Cuprum Arena

Galeria Cuprum Arena w Lubiniu zamknęła dwunastomiesięczny okres ze wzrostem obrotów oraz listą najemców powiększoną o marki premium – Mexx, Tommy Hilfiger i Gino Rossi

– Planujemy powiększenie już funkcjonujących salonów, m.in. marek Badura, Triumph i CCC. Będzie się działo jeszcze więcej, jeszcze częściej i na jeszcze większą skalę. Dołożymy wszelkich starań, by utrzymać pozycję lidera w sektorze handlowo-rozrywkowym Zagłębia Miedziowego – zapowiada Ewa Sieńko, manager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

Rok 2013 to odwiedzalność na poziomie 6 mln oraz zwiększenie obrotów o 10  proc. w stosunku do roku ubiegłego. To także stuprocentowy poziom komercjalizacji, co oznacza, że 34 tys. mkw. dostępnej powierzchni handlowej w Galerii Cuprum Arena jest wynajęte. W tym roku do grona dotychczasowych najemców dołączyły marki premium, ulokowane na poziomie 1: Mexx z salonem o powierzchni 320 mkw., Tommy Hilfiger – 110 mkw. oraz Gino Rossi z metrażem 88 mkw. Pojawiły się dodatkowo nowe brandy:  Ziaja (44 mkw. na poziomie 0), otwarty niedawno dyskont odzieżowy Szachownica o powierzchni 305 mkw., Zabawki Modele o metrażu 70 mkw. na poziomie 0, Itaka (28 mkw.) oraz Pepco, zajmujące lokalizację na poziomie 0.

To nie koniec zmian powierzchniowych. Operator telefoniczny Play, zmieniając lokal, powiększył metraż z 35 mkw. do 75 mkw. Nową odsłonę zyskał również Leopardi, dostępny dla klientów od końca listopada 2013 roku. W kolejce do powiększenia swojej powierzchni handlowej stoją już kolejne marki funkcjonujące w Galerii Cuprum Arena. W 2014 roku będą to obuwnicze brandy Badura i CCC oraz salon bielizny Triumph.

Cuprum Arena, inwestycja warta 100 mln euro, jest pierwszą w Polsce galerią, zbudowaną na planie koła. Pierwszych klientów zaprosiła w 2009 roku. Posiada 130 punktów handlowych i usługowych. Inwestorem obiektu jest Dariusz Miłek, twórca grupy CCC, lidera polskiego rynku obuwniczego.