IKO: 100 tys. w 10 miesięcy

IKO

IKO

W niespełna 10 miesięcy IKO zyskało 100 tys. użytkowników, którzy dokonali swoimi telefonami łącznie ponad 250 tys. transakcji na kwotę 66 mln zł

Płatności mobilne IKO wystartowały 7 marca 2013 roku i były wówczas dostępne dla klientów PKO Banku Polskiego, korzystających z telefonów z systemami iOS i Android, a sieć akceptacji liczyła kilka tysięcy terminali płatniczych.

Od tego czasu IKO znacząco się rozwinęło – do systemów, na których działa aplikacja, dołączyły kolejne (m.in. Windows Phone), a z aplikacji mogą korzystać klienci Inteligo, osoby nieposiadające konta (portmonetka IKO) oraz klienci prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą lub wykonujący wolny zawód.

W ciągu 10 miesięcy od uruchomienia systemu powiększyła się również sieć akceptacji. Płatności mobilne IKO można obecnie realizować w ponad 65 tys. terminali płatniczych eService w całej Polsce. Telefonem z IKO można płacić między innymi w takich sieciach, jak Auchan, Shell, Rossmann, Empik, McDonalds, Multikino, Media Expert i wiele innych.

Oprócz punktów handlowo-usługowych telefonem z IKO można także wypłacać gotówkę z 3 tys. bankomatów PKO Banku Polskiego oraz płacić za zakupy w ponad 8 tys. sklepów internetowych obsługiwanych m.in. przez Dotpay, eCard, eService, Przelewy24, Transferuj.pl i Blue Media.

Reklama

Galeria Jurajska