Sieć Sphinx generatorem ruchu w strefie food court

Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska SA

Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska SA

– Systematycznie obserwujemy rynek nieruchomości również pod kątem atrakcyjnych lokalizacji w centrach handlowych. Większość restauracji naszych marek otwartych w 2013 roku mieści się właśnie w galeriach, co oznacza że można znaleźć tam odpowiednie miejsca dla naszej sieci. W wielu miejscach zresztą galerie zabiegają o nasze marki, zwłaszcza Sphinxa, który jest postrzegany jako marka generująca ruch – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska SA

– Obecny rynek bardziej sprzyja wynajmującym powierzchnie w centrach handlowych i galeriach, niż było to kilka lat temu. Tym samym jest większy wybór lokali, a także możliwości wynegocjowania korzystnych warunków najmu. Jednak należy pamiętać, że lokale gastronomiczne mają nieco inne wymagania niż sklepy, stąd znalezienie odpowiedniego miejsca w galerii handlowej jest w tym przypadku nieco trudniejsze, a z drugiej strony – my mamy również własne warunki dla lokalizacji i decydujemy się na wejście do danego obiektu, tylko gdy są one spełnione – dodał Sylwester Cacek.

Sfinks Polska zarządza 109 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 93 restauracji Sphinx (segment casual dining), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 6 restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016