Wojas: Grudniowa sprzedaż niższa niż przed rokiem

Salon Wojas

Salon Wojas

Zarząd spółki Wojas SA poinformował, że wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez spółkę w grudniu 2013 roku wyniosła 18 677 tys. zł i była niższa o 0,9 proc. od osiągniętych w grudniu 2012 roku

– W okresie styczeń–grudzień 2013 roku wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 187 631 tys. zł i była wyższa o 12,1 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego – podano w komunikacie.

Zrealizowana wielkość rocznych przychodów ze sprzedaży, jak poinformował zarząd, jest zgodna z budżetem GK Wojas na 2013 rok.

W ofercie marki Wojas znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz trekkingowe. Kolekcja obejmuje buty eleganckie (Formal), miejskie (Urban), weekendowe (Casual), górskie (Trekking), o właściwościach antypoślizgowych (Multifunction) oraz śniegowe (Relaks). Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki, portfele, paski oraz środki do pielęgnacji i konserwacji obuwia.

Jak już informowaliśmy, w ostatnim czasie firma oddała do użytku kilka nowych lokali m.in. w Centrum Rivera w Gdyni, Warszawa Wola Park, w Nowym Targu oraz w Galerii Katowickiej. Na koniec września 2013 roku sieć liczyła 148 sklepów, z czego 139 w kraju i 9 na Słowacji.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016