7th Street – Bar & Grill powiększa sieć restauracji o kolejne miasta

Restauracja 7th Street

Restauracja 7th Street

Po zeszłorocznych otwarciach w Zabrzu i Olsztynie sieć 7th Street przygotowuje się do trzech kolejnych otwarć w Gdyni, Słupsku i Olkuszu

Otwarcie restauracji w Słupsku i Olkuszu zaplanowane jest na koniec III kw. 2014 roku. Z kolei otwarcie restauracji w Gdyni firma zapowiada na połowę IV kw. br.

Restauracja w Słupsku zlokalizowana będzie w Centrum Handlowym Jantar w strefie przyległej do food court. W Gdyni na nową restaurację firma wybrała niedawno otwarte Centrum Handlowe Riviera, które jest obecnie największym centrum handlowym na Pomorzu. Restauracja w Olkuszu zlokalizowana będzie w sercu olkuskiego rynku, który niedawno został kompleksowo zrewitalizowany przy wsparciu środków unijnych.

– Jesteśmy w trakcie poszukiwania oraz przygotowywania kolejnych lokalizacji pod restauracje, m.in. we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie – informuje Łukasz Błażejewski z firmy 7th Street.

7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej, budowana na zasadach franczyzy. 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, zamrażalki, lodówki, ogródek letni, potykacze reklamowe oraz odzież roboczą. Po planowanych otwarciach w 2014 roku firma będzie posiadać prawie 20 lokalizacji 7th Street.

Minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji sieci wynosi 80–100 tys. zł w przypadku gotowego lokalu po innej gastronomii. Natomiast kwota wybudowania nowej restauracji może wahać się od 180 tys. zł w górę w zależności od wielkości i stanu technicznego lokalu. Firma nie pobiera opłat od obrotu lokalu. Jednorazowa opłata wstępna: 5 tys. zł netto (w ramach opłaty, szkolenia personelu i właściciela, podręcznik operacyjny, projekt wnętrza, projekty materiałów reklamowych). Opłata miesięczna wynosi 2,5 tys. zł netto. Opłata marketingowa do wspierania marketingu całej sieci – 500 zł netto miesięcznie. Minimalna powierzchnia lokalu sieci to 60 mkw. Firma sugeruje jednak lokale o powierzchni 120 mkw. i więcej. Lokal musi posiadać bezpośrednie wejście z ulicy lub znajdować się w centrum handlowym.

Reklama

Galeria Jurajska