Rośnie sprzedaż Gino Rossi

Kolekcja Gino Rossi

Kolekcja Gino Rossi

Marki wchodzące w skład Grupy Gino Rossi SA uzyskały w grudniu 2013 roku przychody ze sprzedaży w wysokości 20,4 mln złotych, a to oznacza wzrost o 7 proc. rok do roku. W tym brand Gino Rossi wypracował 12,5 mln zł, a sieć Simple – 7,9 mln zł (z wyłączeniem sprzedaży materiałów poddostawcom) – poinformowała spółka w komunikacie

Natomiast przychody ze sprzedaży Grupy Gino Rossi osiągnięte w okresie styczeń–grudzień 2013 roku wyniosły 206,7 mln zł i były o 7 proc. wyższe od przychodów grupy w tym samym okresie roku ubiegłego. Sieć Gino Rossi osiągnęła sprzedaż na poziomie 127,3 mln zł. Z kolei obroty Simple wyniosły 79,4 mln zł (z wyłączeniem sprzedaży materiałów poddostawcom).

W marcu 2013 roku spółka Gino Rossi uruchomiła sklep internetowy marki Gino Rossi, który powstał przy współpracy z answear.com – internetowym sklepem multibrandowym, specjalizującym się w prowadzeniu platform sprzedażowych online. W oficjalnym sklepie online Gino Rossi znajdują się kolekcje obuwia damskiego, męskiego oraz dziecięcego, a także dział akcesoria, w którym można zakupić dodatki, takie jak torebki, paski czy portfele, oraz dział pielęgnacja z ofertą szczotek, czyścików i past do butów. Osobny dział sklepu online stanowi outlet, w którym znajduje się oferta obuwia i torebek w niższych cenach.

Spółka posiada również sklep internetowy marki Simple Creative Products, który funkcjonuje na rynku od sierpnia 2012 roku.

Gino Rossi SA zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2006 roku. Sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 80 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Natomiast sieć Simple Creative Products liczy ponad 40 salonów firmowych.

Reklama

Galeria Jurajska