Spadła sprzedaż sieci Intersport

Salon Intersport

Zarząd Intersport Polska SA poinformował w komunikacie, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2013 roku wyniosły około 27,6 mln zł i były niższe o 6,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było: ok. 29.6 mln zł)

Narastająco, w okresie od stycznia do grudnia 2013 roku, spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 219,8 mln zł, czyli o 5,6 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było: 233 mln zł – w tym 13,3 mln zł z dodatkowej sprzedaży licencjonowanych produktów UEFA EURO 2012).

Wyłączając jednorazowe zdarzenie, czyli dodatkową sprzedaż licencjonowanych produktów UEFA EURO 2012 prowadzoną na stadionach i strefach kibiców, obrót spółki w 2013 roku był na porównywalnym poziomie, jak w 2012 roku (o 0,1 proc. lepiej niż w roku ubiegłym).

Spółka Intersport Polska SA posiada obecnie 33 salony w 22 miastach. Łączna powierzchnia sklepów przekracza 34 tys. mkw. W grudniu 2013 roku spółka podpisała umowę najmu lokalu w Galerii Amber w Kaliszu. Firma wynajęła jednopoziomowy lokal o powierzchni 501 mkw. Nowy salon sieci Intersport zostanie otwarty na początek marca 2014 roku i będzie prowadził sprzedaż artykułów sportowych oraz serwis sprzętu sportowego. Salonu o powierzchni 462 mkw. w Centrum Handlowym Atrium Plejada w Bytomiu – do 20 lutego 2015 roku, oraz lokalu o powierzchni 916 mkw. zlokalizowanego w Galerii Sfera w Bielsku-Białej – do 31 marca 2024 roku.

Ponadto w grudniu ruszył salon Intersport o powierzchni 800 mkw. w krakowskiej Galerii Bronowice. W tym salonie po raz pierwszy zastosowano system oświetleniowy oparty na technologii LED.

Reklama

Galeria Jurajska