Salon [email protected]

Firma Fashion Island, oficjalny przedstawiciel sieci odzieżowych z Hiszpanii, Grecji, Włoch i Francji, poinformowała o planach ekspansji zagranicznych marek na polskim rynku

Z końcem 2013 roku spółka oddała do użytku drugi w naszym kraju sklep greckiej sieci modowej [email protected] Pierwszy salon działa od jesieni 2013 roku w warszawskiej Galerii Renova (dawniej Galeria Rembileińska), a drugi w CH Trzy Korony w Nowym Sączu. W planach spółki są kolejne otwarcia.

– W najbliższych miesiącach planujemy otworzyć następny lokal sieci [email protected] – tym razem w Krakowie, w jednej z najlepszych galerii w mieście – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Sławomir Boroń, reprezentujący firmę Fashion Island.

Poza marką [email protected] Fashion Island odpowiada także za ekspansję na polskim rynku sieci SAM 0-13. Jak zapowiada przedstawiciel Fashion Island, nowe lokale tej marki pojawią się w kolejnych miastach w Polsce.

Sklep SAM 0-13
Sklep SAM 0-13

– Na początku 2014 roku, oprócz wspomnianego już [email protected] w Krakowie, otwieramy dwa sklepy SAM 0-13 w Starogardzie Gdańskim oraz w Zabrzu. Planujemy także otwarcie pierwszego w Polsce salonu firmowego naszej nowej marki Fullah Sugah – zapowiada Sławomir Boroń.

Przypomnijmy: Fashion Island uruchomiła swój 5. sklep SAM 0-13, wykonując w ten sposób w 100 proc. zakładane plany rozwojowe na 2013 rok. Ostatni sklep sieci został uruchomiony w warszawskiej galerii Blue City na poziomie -1 i ma powierzchnię 70 mkw.

Sieć odzieży dziecięcej SAM 0-13 jest obecna w 14 krajach Europy oraz Bliskiego Wschodu. Obecnie dysponuje siecią 56 sklepów firmowych.

[email protected] oferuje modę dla kobiet. Marka należy do spółki AXF SA, która od momentu powstania w 1989 roku specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji odzieży, akcesoriów, butów i biżuterii pod markami [email protected] i A.L.E. Dzięki rozbudowanej  sieci własnych oraz partnerskich  sklepów w Grecji, Cyprze, Czechach, Polsce, Serbii i Arabii Saudyjskiej grupa kontynuuje swój dynamiczny rozwój. Firma posiada 17 salonów własnych, 73 salonów franczyzowych (3 w Polsce) oraz ponad 500 punktów sprzedaży w sklepach multibrandowych na całym świecie.

Fullah Sugah by Skondras  powstała 32 lata temu w Grecji. W koncepcie przeważają buty, torebki i akcesoria, a odzież jest dodatkiem do całości. Obecna strategia firmy przewiduje zwiększenie dostępności produktów poprzez ekspansję na nowe rynki. Stąd też decyzja o nawiązaniu współpracy z Fashion Island i wprowadzenie marki na nasz rynek. Sieć sprzedaży w Polsce będzie budowana poprzez salony franczyzowe. Oferta kierowana jest głównie do miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Idealna lokalizacja to topowe centrum handlowe i lokal o powierzchni od 100 mkw.