SCF 2014 Retailers Awards

Aż dwie marki grupy LPP – Sinsay i Cropp, a także Medicine zostały nominowane do nagrody SCF 2014 Retailers Awards w kategorii Young Fashion Retailer of the Year 2014. Zwycięzcę w tej kategorii poznamy 6 lutego podczas Shopping Center Forum Winter Edition

Jury w tym roku nominowało do nagrody dwa młode brandy, które pojawiły się na naszym kraju w 2013 roku. Kilka miesięcy temu zostały bowiem otwarte w centrach handlowych pierwsze salony Sinsay i Medicine.

Rok 2013 firma LPP zakończyła z liczbą około 60 salonów swojego najnowszego brandu Sinsay. W Polsce działa obecnie ponad 50 sklepów tej sieci. Reszta zlokalizowana jest w centrach handlowych na terenie Rosji, Litwy i Czech.

Klienci mogą kupić produkty Sinsay nie tylko w sklepach stacjonarnych. Pod koniec października 2013 roku firma LPP uruchomiła sklep internetowy marki Sinsay. Działa on na tej samej platformie, która obsługuje sklep online innej marki grupy – Reserved.

Sinsay oferuje odzież dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15–24 lata, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw.

Szeroką ekspansją w kraju i za granicą może pochwalić się kolejny brand odzieżowy należący do grupy LPP – Cropp. Obecnie na polskim rynku działa 218 salonów tej sieci. Z kolei za granicą działa już 140 sklepów Cropp. Marka poza Polską obecna jest m.in. w Bułgarii, Czechach, Estonii, na Węgrzech, Litwie, Łotwie, w Rumunii, Rosji czy na Ukrainie.

Cropp to marka odzieżowa dla młodych ludzi, którzy poprzez strój chcą wyrazić swoje poglądy i zamanifestować niezależność. Cropp jest marką typowo miejską oferującą odzież, dodatki modowe wraz z obuwiem dla młodych kobiet i mężczyzn.

Także firma Brandbq prowadzi ekspansję nowego brandu odzieżowego – Medicine. Obecnie w naszym kraju działają 53 salony regularne marki oraz 2 sklepy outletowe. Sklepy marki Medicine znalazły się w lokalach wcześniej zajmowanych przez markę odzieżową Reporter.

Salony sieci mierzą około 300 mkw. powierzchni. Firma planuje ciągłe poszerzanie kolekcji. Marka Medicine oferuje odzież casualową, którą można nosić do pracy i w weekendy. Atutami marki są autorskie projekty młodych twórców i wyjątkowe, limitowane kolekcje. Pierwsza – specjalnie zaprojektowana dla Medicine – limitowana kolekcja t-shirtów jest autorstwa światowej sławy twórcy i ilustratora mody – Tomka Sadurskiego.

Więcej informacji na temat Shopping Center Forum 2014 Winter Edition znajduje się na stronie scf2014winter.retailnet.pl.