Hygienika chce przejąć Daily

Dayli

Dayli

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Hygienika SA z siedzibą w Lublińcu złożyła wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie przejęcia kontroli nad firmą Daily Polska sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie

W ostatnich dniach grudnia 2013 roku spółka Hygienika zawarła warunkową umowę kupna pozostałych 50 proc. udziałów w Dayli Polska za 6 mln euro. Zapłata ma być realizowana w dwóch równych transzach – każda po 3 mln euro.

Jak już informowała redakcja Retailnet, 19 lutego 2013 roku spółka Hygienika SA i TAP Dayli Vertriebs GmbH zawarły ostateczną umowę przeniesienia udziałów, na mocy której Hygienika nabyła 50 proc. udziałów w kapitale zakładowym Dayli Polska, do której należy sieć drogerii pod nazwą Dayli. W czerwcu 2013 roku Hygienika informowała, że rozpoczęła negocjacje mające na celu odkupienie pozostałych 50 proc. udziałów w Dayli Polska od firmy TAP.

Firma zainteresowana jest otwarciami drogerii w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, zarówno w lokalizacjach przy ulicach, jak i w centrach handlowych. Sieć Dayli poszukuje lokali handlowych w przedziale od 180 do 300 mkw. powierzchni. Obecnie sieć Dayli liczy ponad 160 placówek w całej Polsce. Drogerie Dayli znajdują się m.in. w Warszawie, Płocku, Poznaniu, Koszalinie, Szczecinie czy Kielcach.

Hygienika to polska firma działająca w branży produkcji środków higieny osobistej. Sieci handlowe w Polsce i Europie (m.in. w Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, na Litwie i Białorusi) sprzedają obecnie 12 marek podpasek i wkładek higienicznych oraz ponad 15 marek pieluszek Hygienika (w tym najdłużej istniejącą w Polsce markę pieluszek dziecięcych Bambino).

Przedstawiciel sieci Dayli będzie uczestnikiem zimowej edycji Shopping Center Forum 2014. Więcej informacji o wydarzeniu na stronie scf2014winter.retailnet.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016