Produkty Endo już tylko online

Kolekcja Endo

Kolekcja Endo

Firma Decoratum sp. z o.o., S.K.A., do której należy marka Endo, oferująca głównie odzież dla dzieci z zabawnymi grafikami, zdecydowała się na przeniesienie sprzedaży produktów wyłącznie do internetu

Firma jeszcze w ubiegłym roku posiadała salony w największych centrach handlowych w kraju. Sklepy Endo można było znaleźć m.in. w Centrum Handlowym Arkadia, Galerii Mokotów, CH Wola Park w Warszawie, Starym Browarze w Poznaniu czy CH Bonarka City Center w Krakowie. Największa liczba placówek stacjonarnych marki wynosiła 7 salonów w galeriach handlowych. Wszystkie zostały zamknięte, a firma zdecydowała się wyłącznie na prowadzenie sprzedaży artykułów Endo drogą online.

– Żeby wykorzystać potencjał, Endo przeniosło się ze sklepów stacjonarnych do internetu. Zdajemy sobie sprawę, że brak „tradycyjnych” sklepów może stanowić utrudnienie, zwłaszcza dla tych klientów, którzy przyzwyczaili się do zakupów offline. Wierzymy jednak, że atrakcyjne ceny i nowoczesny, na bieżąco ulepszany kanał sprzedaży pozwolą jeszcze większej liczbie klientów odkrywać Endo i cieszyć się z naszych produktów – czytamy na stronie e-sklepu Endo.pl.

W sklepie internetowym marki można znaleźć nie tylko odzież dla dziewczynek i chłopców z bieżącej kolekcji, ale także działy „wyprzedaż” oraz „outlet”, w której znajdują się artykuły po znacznie obniżonych cenach. Endo.pl poza odzieżą dla dzieci oferuje także zabawki, książki dla dzieci, drobne artykuły wyposażenia pokojów dziecięcych, a także dział z odzieżą przeznaczoną dla dorosłych.

W ostatnich dniach UOKiK uznał, że klienci sklepu internetowego Endo.pl nie byli prawidłowo informowani o prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów prezes UOKiK nałożyła na spółkę Decoratum karę pieniężną w wysokości 15 084 zł. Przedsiębiorca zaniechał stosowania kwestionowanych praktyk, dzięki czemu możliwe było obniżenie sankcji finansowej.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska