SAM 0-13: 15 nowych sklepów w 2014

Sam 0-13

Sam 0-13

Grecka marka odzieży dziecięcej SAM 0-13 pojawi się w kolejnych miastach w Polsce. Za ekspansję sieci na polskim rynku odpowiada firma Fashion Island

Obecnie w ramach sieci  działa już 5 sklepów, co jest – jak powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Sławomir Boroń, reprezentujący firmę Fashion Island – w 100 proc. wypełnieniem zakładanego na 2013 rok planu ekspansji. Ostatnio uruchomiony sklep sieci działa w warszawskiej galerii Blue City i ma powierzchnię 70 mkw.

– Mamy podpisane już 3 kolejne umowy. Następny sklep zostanie otwarty w Starogardzie Gdańskim. Docelowo w 2014 roku  planujemy otworzyć 15 sklepów tej marki. Poszukujemy dobrych lokalizacji w całym kraju. Interesują nas przede wszystkim centra handlowe. Optymalna powierzchnia sklepu dla marki SAM 0-13 to od 60 do 80 mkw. Miasta, które nas interesują, to przede wszystkim Poznań, Wrocław, Lublin, Rzeszów, Warszawa, Kraków oraz Silesia. Aczkolwiek nie wykluczamy żadnej dobrej lokalizacji – mówi Sławomir Boroń z Fashion Island.

Marka odzieży dziecięcej SAM 0-13 jest obecna w 14 krajach Europy oraz Bliskiego Wschodu. Obecnie dysponuje siecią 56 sklepów firmowych.

– Dodam, że wszystkie nasze marki rozwijamy w Polsce we współpracy z firmą Make Business, zajmującą się rozwojem sieci franczyzowych – podkreśla Boroń.

Salon SAM 0-13

Salon SAM 0-13

Przypomnijmy: pierwszy sklep SAM 0-13 w Polsce ruszył w sierpniu ubiegłego roku w Warszawie w Galerii Rembielińskiej (obecnie Galeria Renova).

SAM 0-13 to największa grecka marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą odzieży dziecięcej. Firma SAM SA została założona w 1978 roku w Salonikach. SAM 0-13 pracuje na kolekcjach: misssam, samsamboys, nice&easy oraz sammyBaby w trzech kategoriach wiekowych – od 3 do 24 miesięcy, od 2 do 6 lat oraz od 6 do 14 lat.

Rozwojem marki zajmuje się Fashion Island, oficjalny przedstawiciel marki na Polskę wspólnie z Make Business.

Reklama

Galeria Jurajska